Ik krijg er de kriebels van!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamabram, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wat?! Geslagen en geschopt?! Hoe reageerde jij hierop? Hoe is dit afgelopen en niet te vergeten hoe gaat het met je zoontje?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik stond zijn jas aan te doen, we gingen boodschappen of zo halen en toen raakte hij compleet in paniek: huilen en gillen: mama die meneer slaat mij/schopt mij, dus ik heb hem opgepakt en ben naar buiten gelopen.

Maar goed, in een ander spooktopic staat mijn verhaal wel, daar kun je het wel lezen. ik zal even zoeken hoe die heette en welke nummers van berichten je moet lezen.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Moet je eigenlijk het topic "mijn spookverhaal" lezen, daar staan heel wat berichten van mij in wat ik heb mee gemaakt en ook wat ik daar aan gedaan heb. (het is wel een groot topic dus flink leeswerk :D)

4. Mamabram

Ga ik even doen!

5. Mamabram

Phoe.. Ik heb een paard bladzijden gelezen.. Heel eng allemaal!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik had ook niet gezegd dat het "gezellige kost" was :p ;)

Maar zoals ik al zei is dat wanneer je echt denkt dat er wat is, je zeker hulp moet inschakelen, het gaat nl niet vanzelf weg.

7. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Nu geloof ik zeker wel in dit soort dingen hoor, maar er popte ineens een verhaal in mn hoofd op over een oude vriendin van mijn moeder.

Ooit, meerdere jaren geleden kocht die vrouw een wat ouder huis samen met haar man. Met een kindje van 3 en één op komst werd zij, na een paar maanden ineens om 12 uur snachts wakker van vreemd gegiechel. Na een uur verdwenen de geluidjes ook weer en viel zij weer in slaap. Echter, elke nacht herhaalde zich dit. gegiechel, kinderstemmetjes, ergens op zolder. Na maanden slecht slapen en daardoor opkomende psychische problemen hebben zij een paragnost ingeschakeld. Deze vertelde wel dingen waar te nemen maar er niets aan te kunnen doen. Uiteindelijk besloot het jonge gezin te verhuizen naar een nieuwer huis in de buurt. Met alle verhuisdozen nog in de woonkamer hoorde zij het kinderlijke gegiechel ineens uit één zo'n doos komen. Bleek het een of ander kinderspeelgoed ding te zijn met een timer erop... Daarna nooit meer last van gehad;)

8. Mamabram

Haha nee klopt! Dank je wel voor je advies.! Even kijken hoe Bram het vannacht doet.

9. Mamabram

Hahaha je maakt mijn nare onderbuik gevoel weer wat minder.! Dank je!

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

:p:p:p het zal je gebeuren zeg :(

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

graag gedaan, en heel veel succes!

12. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nee we doen er niks mee, er gebeuren hier wel wat vreemde en ongewone dingen, maar geen vervelende dingen. Wij denken te weten wie deze man is na een beschrijving van mijn zoontje (zie topic wat mamabri ook aanhaalde) en behandelen hem met respect.. Zolang er niemand pijn gedaan wordt en er geen vervelende dingen gebeuren laten we het gewoon zo. Klinkt misschien nogal vreemd maar ik denk dat ik bang word hier in mijn eigen huis als ik er wel kwaad in zie. Ik heb nogal vervelende ervaringen bij mijn moeder thuis gehad, daar gebeurde wel echt vervelende dingen..

13. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Met mijn dochter iets soortgelijks meegemaakt. Ze kwam met een verhaal met heel akelige details en het beruste op iets dat inderdaad in dit huis gebeurt is. Ik heb tegen haar gezegd dat wanneer ze het weer zag, moest zeggen dat "zij" weg moest gaan.

Ik heb het haar 2x horen roepen, en wat het ook was, paranormaal of niet; het is weg.

Ik ben er erg nuchter mee omgegaan, ik denk dat dat wel belangrijk is.

14. Mamabram

Update.!

Gisteravond ging lekker op tijd naar bed (alleen vriend was nog aan het werk).
    Ons dochtertje ligt nog bij ons op de kamer in de wieg naast mij. Ineens zie ik een lichtflits, schoot echt door de kamer heen en binnen 3 sec begint Tess keihard te gillen. Ze was niet meer rustig te krijgen! Normaal wordt zij eigenlijk nooit wakker. Bram daarentegen heeft heerlijk geslapen.

15. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ik heb niet alles gelezen, enkel jou eerste tekst. Ik geloof hier ook heel fel in, er is zeker meer als wij alleen. Wat je eerst en vooral moet zeggen, overal in huis, is " dit is mijn huis en ik wil dat je weg gaat", dit op een duidelijke en krachtige toon. Ook zou ik eens contact opnemen met een paragnost. Misschien heeft hij/zij meer tips maar ik heb deze tip hierboven ook gekregen van een paragnost.

Deel Deze Pagina