Hoi dames misschien heeft iemand tips voor mij. Ik ben morgen 32 weken zwanger en het gaat allemaal goed met mij en de baby, maar..... Hij doet me wel pijn, en dat bijna constant. Hij ligt de gehele tijd in zijn favoriete houding met zijn billetjes onder mijn rechterborst. Hierdoor heb ik daar een beurse plek, wat bijna de hele dag een zeurende scherpe pijn geeft. Paracetamol helpt helaas niet. Aangezien de baby nog wel wat zal gaan groeien gok ik er op dat de pijn niet zo maar weg gaat. Na twee weken met deze pijn rondgelopen te hebben en niet kunnen slapen ben ik het aardig zat. Wie o wie heeft er advies?
Ik had het ook met onze dochter. Constant die kont in mijn lever. Ik duwde haar ook vaak daar weg, maar ze kwam eigenwijs altijd weer terug. Als je kindje gaat indalen wordt het wel wat beter, dan krijg je daar wat meer lucht. Succes meid!
Dankjewel JJ1980 voor je reactie. Ik heb inderdaad ook het idee dat de baby met zijn kont in mijn lever drukt. "Helaas" is de baby al helemaal ingedaald, en heeft dat de pijn niet doen verminderen.
Ik heb het ook. Ik leg er nu 's avonds een warme kruik tegenaan. Dag vermindert echt de pijn zodat ik in ieder geval wat kan slapen.
Herkenbaar! Ik had op gegeven moment zelfs zichtbare blauwe plek! Gelukkig is het nu beter sinds ze is ingedaald. En, heb volgens zwangerschapshaptonomie haar 'uitgenodigd' laag in mijn buik. Door daar ruimte te creƫren, dmv aanpassen houding, ademhaling etc. Klinkt beetje zweverig, maar hielp wel....
Meis dat is zacht gezegd ech heel naar.. Mijn oudste deed dat ook had gekneusde rib door haar getrap enige wat soms hielp was haar terug duwen zag er gemeen uit maar het moest dan draaiden ze haar benen weer een beetje en billen..Hoe groter ze worden des te krachtiger ook nam ik een lauwe douch warme douch maakte haar boos vond ze niet fijn en lauwe douch dan viel ze inslaap..Ze zeggen het begint pas als het kind er is maar hier begon het ervoor al ze was wel een super makkelijke baby eenmaal geboren misschien geeft dat een beetje hoop