kleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door droepie, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje heb al een paar dagen last van kleding over me buik. Het irriteerd me mateloos. Ik loop dus eigelijk in huis met een blote buik hebben meer mensen hier last van?

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Dat je jeuk krijgt en niet weet waar het zit (kriebel enzo) daar had ik ook last van, 100% katoenen shirts/hemdjes hielpen en dan geen strakke maar echt losse/wijde. Ik heb ook wat big shirts gehad (pyjama) en liep daar dan de hele dag in.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    In welk zin irriteren?

Gewoon niet prettig dat je iets op je buik voelt, pijn of jeuk?

Thuis draag ik loszittende jurkjes zonder leggings. Dus soepelvallend.

4. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het niet prettig vinden dat er iets op me buik zit. Heb los zittende kleding ookal geprobeerd maar vond dat ook niks loop echt het liefste wel met een shirt aan maar die doe ik helemaal omhoog zodat me buik echt bloot is zeg maar

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heb ik ook het liefste.

Doe ik savonds ook altijd.

Wat ik fijn vind is dat ik er over heen aai zeg maar, dat ontspant op een of andere manier. Dus ik zit savonds met blote buik, mijn buik te aaien.

Maar ik heb niet dat ik dat overdag nou perse wil. Dan verdraag ik het wel. Savonds vind ik dat gewoon prettiger.

Dan zijn ook de gordijnen dicht ;)

Lekker zo blijven lopen in je blote buik, maakt jou het uit!

6. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Lig nu toevallig op bed met mijn truitje omhoog. Kan niets velen op mijn buik.

7. ninaroos

ninaroos Lid

17 apr 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook, voelt helemaal niet aangenaam eigenlijk al vanaf het moment dat de buik echt wat begon te groeien. Dus s avonds (of als ik overdag alleen thuis ben) dus in een pyjamabroek met hempje wat helemaal omhoog geschoven is... Heerlijk

Heb de gordijnen trouwens wel gewoon open. Als mensen zich er aan storen moeten ze maar niet naar binnen gluren...

8. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL

Hier ook gordijnen gewoon open haha vind het heerlijk met blote buikje

9. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Dit heb ik ook, op zulke momenten doe ik de broekband van de zwangerschapsbroek naar beneden en mijn t-shirt omhoog zodat mijn buik bloot is. Vooral 's avonds merk ik dat ik het niet fijn vind.

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja geen jeuk ofzo maar wel een bevrijdend gevoel als ik mijn kleding van mijn buik afhaal.
    Ik zit savonds ook op de bank met mijn voeten op de koffietafel en mijn buik ontbloot.
    Mijn man vind het een erg grappig gezicht

11. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Ik herken het ook wel..
    Als ik thuis ben, lekker mn shirt omhoog en lekker een blote buik..voelt idd niet zo'strak'met de de kleding over je buik.Terwijl ik wel gewoon stretch shirtjes heb maar het zit gewoon lekkerder zo...;)
    Maar heb verder geen last van jeuk oid..Gelukkig..

Deel Deze Pagina