Ik krijg hier de kriebels van....

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Een vriendin van mij die nog thuis woont heeft een veel oudere man leren kennen. Zij is 24 hij 42. Niets mis mee. Ik ben de enige geloof ik die ervan af weet. Dit weekend zijn ze een weekend weg. Daarvoor zijn ze 1x uit geweest. Nu komt het, ik kan haar niet bereiken and it creaps me out!
    Normaal zit ze aan haar tel vast geplakt en nu beantwoord ze niets. Laatst op whatsapp gezien rond 15.00 dat is ook niet voor haar.
    Ik maak me zorgen. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon erg fijn samen maar zal blij zijn als ik weer wat van haar hoor.

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Waarschijnlijk hebben ze het inderdaad erg 'gezellig' en zijn ze gewoon druk met elkaar ;) of zitten ze uitgebreid te dineren.
    Snap het wel hoor, hopelijk hoor je snel iets van haar!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Het zint me gewoon niet dat niemand weet waar ze is en ik niets van d'r hoor. Het voelt gewoon niet goed. Zit me vanalles in m'n hoofd te halen. Maar goed morgen is ze als het goed is weer thuis.

4. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Mijn vriend is ook ouder en heeft er een gruwelijk hekel aan dat ik constant op mijn telefoon zit;)
    Nu zeg ik tegen hem dat hij niet moet zeuren maar in het begin keek ik ook weinig op me tel. omdat je in het begin toch "indruk" ofzo wil maken:p

Maak je nog maar even niet zo druk, er is vast niks;)

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ik hoop het

6. Mnon

Mnon Niet meer actief

Snap je zorgen! Vriendin van mij had ook een veel oudere vent!
    Waarschijnlijk liggen ze heerlijk te rollenbollen!
    Hopelijk is er niks ergs

7. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Haha hier ook een oudere vriend en die snapt ook niet dat ik vergroeid ben met dat ding. Dus kan inderdaad ook zijn dat hij er wat van gezegd heeft.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ga nu maar slapen en hoop dat ze morgen snel wat laat horen

9. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Waarschijnlijk is er niets aan de hand maar als je haar morgen weer kan bereiken zou ik het wel tegen haar zeggen. Dat ze haar nieuwe liefde aan meer mensen moet laten weten, of dat ze wat beter op haar bereikbaarheid let. Snap je bezorgdheid!

10. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zie nu dat het een beetje raar staat maar heb dus eigenlijk al niets meer gehoord sinds vrijdag. En ondertussen wel wat berichtjes gestuurd. En dat is niets voor haar. Ze zou altijd wel een momentje pikken om kort antwoord te geven.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Ja dat ga ik zeker doen!

12. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Waarom bel je dan niet gewoon even?!
    Als je al sinds vrijdag niks gehoord hebt en je je zorgen maakt dan snapt zij dat toch ook wel als je even belt?!

13. Tese

Tese Niet meer actief

Beetje laat nu. Morgen doe ik dat wel als ik op een christelijke tijd nog niets van d'r gehoord heb.

14. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als je haar ouders moest kennen, misschien es een berichtje daarnaar sturen?
    Als ze nog thuis woont, heeft ze hen misschien iets laten weten over bijvoorbeeld hoe laat ze thuis komt of ofdat ze bijvoorbeeld mee-eet.

Maar op zich lees ik mijn berichten ook niet altijd direct, hoor ;). En antwoorden is soms al helemaal een ramp ... Maar mijn omgeving weet dat.
    En ik was net 21 toen ik iets begon met mijn partner die toen 34 was. Intussen zijn we 29 en net 43 en 8 jaar en half samen.

(Ik ging wel niet gelijk met hem na 1 date op weekend.)

15. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Voor whatsapp moet je internet het wel doen.... Als ze die niet heeft aan staan krijgt ze je berichtjes dus ook niet.
    Ik heb ook wel eens storing en dan krijg ik na drie dagen een berichtje...

16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik zou ook nog sms sturen ipv whatts app!

17. Tese

Tese Niet meer actief

Ik had ook al een sms gestuurd met alles ok? Reageer ff.
    Maar daar hoor ik ook niets op.

Haar ouders weten van niets trouwens. Die denken dat ze bij een vriendin is.

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik snap je bezorgdheid wel hoor! Jij kent je vriendin.
    Ik hoop dat je wat van haar hoort vandaag!

19. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    O jee, ik hoop dat je snel wat hoort! Even bellen maar. Als ze naar belgie of Duitsland is heeft ze misschien geen internettoegang (ik vind dataroaming voor WhatsApp zonde van m'n geld).

Trouwens, als je op je 24e nog moet liegen tegen je ouders over zoiets, lijkt het me tijd om uit huis te gaan :)

20. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ben ook wel eens alibi geweest van mijn beste vriendinnetje maar met de afspraak dat ik om de zoveel tijd iets van haar hoorde... Hier ging dat gelukkig altijd goed....

Hopelijk hoor je snel wat!

Deel Deze Pagina