Oh niet leuk! Ik weet helemaal hoe je je voelt. Vorige week had mijn beste vriendin een date. Ik heb gezegd, als ik voor 21.30 uur niets heb gehoord, bel ik 112! Beetje geouwehoer natuurlijk, maar ik vertrouwde die vent ook niet. Ze had me even snel gewhatsappt, maar daarna niet meer. Ik bellen, neemt ze niet op. Nog een keer, weer niet opnemen! GRRRR! Dus ik onze gevaarlijke ( ahum ) hond in de auto gedaan, honkbalknuppel mee en ben er heen gereden, wahaha. Had ze haar telefoon op stil gezet, tr*t. Dat doet ze ook niet weer Hoop dat het bij je meevalt!
haha dankjewel voor dat leuke beeld in mn hoofd, geweldig, ik zie je al helemaal gaan, wat een geweldige vriendin ben jij, echt superlief!
Ik snap zelf niet helemaal als je je zo'n zorgen maakt dat je nog niet even hebt proberen te bellen. Gisteren schreef je "morgen op een christelijk tijdstip ga ik haar proberen te bellen" nou 10.00 uur vind ik een prima tijdstip als ik me zorgen zou maken om mijn vriendin... Maar goed...
Fijn dat het allemaal goed is. Lief dat je je zorgen maakt, wel erg vervelend, Misschien vragen of ze de volgende keer even een snelle whatsapp wil doen dat alles goed is. Als een vriend nieuw is kan ik me indenken dat je je sneller zorgen maakt omdat je hem niet kent.
Die vent wilde waarschijnlijk vol genieten van zijn groene blaadje en daar kon zij haar telefoon niet bij gebruiken! (Sorry zo ging het bij een vriendin van mij zij 21 hij 41 gelukkig hield hij ondanks dat ze samenwoonden nog wat andere groene blaadjes er op na)
Nou ja zeg. Wat onaardig om te zeggen. Ik ben 29, man is 43. Lullig voor die vriendin maar dat heeft toch weinig te maken met de leeftijd van de man? Er zijn zat notoire vreemdgangers..
Uhm ja hier ook 30 en man 41 is toch ook een behoorlijk verschil. Maar goed mijn man geniet maar van 1 groen blaadje
Ja he, ook jonge mannen gaan vreemd Dot topic doet me er wel aan denken om je echt te appen als ik ooit op date ga! Mensen mogen zich echt niet druk maken op deze manier!
ik vind 21 en 41 heel anders dan 29/30 en 43. 11/14 jaar of 20 jaar leeftijdsverschil is ook nog wel een verschil. Jammer dat jullie je hierdoor aangevallen voelen. Ik zeg namelijk niet dat alle mannen rond die leeftijd vreemdgaan! (zou mooi worden als dat zo zou zijn zeg) Ik zeg alleen hoe ik de situatie van TO zie en leg daarbij de reden van mijn gedachte uit!