Hoe krijg ik een bad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O ik verlang al weken naar een heerlijk warm bad, nou kan ik naar m'n moeder toe en daar in bad zitten maar dat is nou niet iets waar ik elke dag zin in heb. Wij hebben een redelijk grote badkamer maar huren dus kunnen geen bad inbouwen, jullie misschien creatieve ideen hoe ik thuis een lekker warm bad kan creeren? :)

2. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik lees mee!!!!!!!!

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Opblaasjaccuzi in de tuin!!

4. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een losstaand bad, bestaat dat niet? Of mag dat ook niet ivm de aansluiting met water die gemaakt moet worden?

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

natuurlijk kan dat wel als je huurt: het bad staat op poten, en erom heen maak van die losse kunststof platen die je zo weer weg kunt halen. Hooguit zit je met kit, maar ook die kun je wel weg krijgen volgens mij.

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
  7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113

klopt, als je de ruimte hebt, en een handig familielid ofzo.
    een bad bij de bouwmarkt is zo duur nog niet en opzich best handig en logisch te maken hoor!

8. Valora

Valora Niet meer actief

Oh ik zou ook zo graag een bad hebben! Wij hebben een huis gekocht, maar ze hebben mij wijsgemaakt dat de badkamervloer niet stevig genoeg is voor een bad, kan dat eigenlijk zijn? :( Want aan plaats is er geen gebrek in de badkamer.

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    of je kan toestemming vragen bij de verhuurder want doorgaans betekent t wel een waardevermeerdering en dan doen ze normaal gesproken niet zo moeilijk en kan je t gewoon laten zitten. ;)

10. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Een opblaasbadje?

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Opblaasbad? Of zo'n bad op pootjes?
    In een huurhuis mag het wel hoor, als het er maar weer uit is als je gaat verhuizen.

12. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ja zeker kan dat zijn...
    Voornamelijk in oudere huizen zijn de verdiepingsvloeren daar niet op gebouwd.
    Soms moet daar een extra versteviging voor aangebracht worden en dat wordt een duurder grapje...

13. Valora

Valora Niet meer actief

Ok, dan kan het wel, ons huis is 100 jaar oud. :D Spijtig, dat wordt leren leven zonder bad.

14. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Oeh normaal heb ik een hekel aan een bad maar nu opeens een onwijze behoefte aan. Ik zie dat bovenstaande bad wel zitten haha :p

15. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ja dat bad wat ik plaatste lijkt mij ook super. Alleen het leeg laten lopen, en opvouwen... Ik denk dat ik dit op den duur teveel werk ga vinden en dat ie gewoon in de kast blijft liggen.......

16. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Wij hebben een bad over. Net onze kleine badkamer aan het verbouwen en hij komt niet terug. Bij onze woningbouw mocht je destijds ook wel zelf verbouwen. Moest je even aangeven en als het toegevoegde waarde was, mocht ook blijven zitten bij verhuizing.
    Dus je mag ons bad komen halen :)

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    In onze vorige woning hadden wij ook geen bad, badkamer was groot genoeg en toen hadden we een vrijstaand bad geplaatst. Ideaal :)

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Je mag ons bad wel hebben hoor! Wij liggen er nooit in
    Het is alleen ontzettend handig met de kinderen.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik weet trouwens wel dat een kennis van ons zo'n hoek bad in de douchecabine heeft staan. Is puur kunststof en weegt geen drol. Zit een stop in en het water loopt in het doucheputje weg. Is alleen mogelijk als je douche geen verhoging heeft.

Deel Deze Pagina