O ik verlang al weken naar een heerlijk warm bad, nou kan ik naar m'n moeder toe en daar in bad zitten maar dat is nou niet iets waar ik elke dag zin in heb. Wij hebben een redelijk grote badkamer maar huren dus kunnen geen bad inbouwen, jullie misschien creatieve ideen hoe ik thuis een lekker warm bad kan creeren?
Een losstaand bad, bestaat dat niet? Of mag dat ook niet ivm de aansluiting met water die gemaakt moet worden?
natuurlijk kan dat wel als je huurt: het bad staat op poten, en erom heen maak van die losse kunststof platen die je zo weer weg kunt halen. Hooguit zit je met kit, maar ook die kun je wel weg krijgen volgens mij.
Opblaasbaar bad, flexibel bad, opblaasbad - izybath introduceert een flexibel, opblaasbaar bad. Een opblaasbad voor iedereen!
ziet er relax uit! en niet duur!! gelukkig heb ik zelf een bad, was mn enige eis bij het kopen van een huis
klopt, als je de ruimte hebt, en een handig familielid ofzo. een bad bij de bouwmarkt is zo duur nog niet en opzich best handig en logisch te maken hoor!
Oh ik zou ook zo graag een bad hebben! Wij hebben een huis gekocht, maar ze hebben mij wijsgemaakt dat de badkamervloer niet stevig genoeg is voor een bad, kan dat eigenlijk zijn? Want aan plaats is er geen gebrek in de badkamer.
of je kan toestemming vragen bij de verhuurder want doorgaans betekent t wel een waardevermeerdering en dan doen ze normaal gesproken niet zo moeilijk en kan je t gewoon laten zitten.
Opblaasbad? Of zo'n bad op pootjes? In een huurhuis mag het wel hoor, als het er maar weer uit is als je gaat verhuizen.
Ja zeker kan dat zijn... Voornamelijk in oudere huizen zijn de verdiepingsvloeren daar niet op gebouwd. Soms moet daar een extra versteviging voor aangebracht worden en dat wordt een duurder grapje...
Oeh normaal heb ik een hekel aan een bad maar nu opeens een onwijze behoefte aan. Ik zie dat bovenstaande bad wel zitten haha
Ja dat bad wat ik plaatste lijkt mij ook super. Alleen het leeg laten lopen, en opvouwen... Ik denk dat ik dit op den duur teveel werk ga vinden en dat ie gewoon in de kast blijft liggen.......
Wij hebben een bad over. Net onze kleine badkamer aan het verbouwen en hij komt niet terug. Bij onze woningbouw mocht je destijds ook wel zelf verbouwen. Moest je even aangeven en als het toegevoegde waarde was, mocht ook blijven zitten bij verhuizing. Dus je mag ons bad komen halen
In onze vorige woning hadden wij ook geen bad, badkamer was groot genoeg en toen hadden we een vrijstaand bad geplaatst. Ideaal
Je mag ons bad wel hebben hoor! Wij liggen er nooit in Het is alleen ontzettend handig met de kinderen.
Ik weet trouwens wel dat een kennis van ons zo'n hoek bad in de douchecabine heeft staan. Is puur kunststof en weegt geen drol. Zit een stop in en het water loopt in het doucheputje weg. Is alleen mogelijk als je douche geen verhoging heeft.