Raar hoor, om hier een topic te openen! Van de week noodgedwongen mijn spiraal moeten laten verwijderen, deze was verzakt en hing half uit de baarmoedermond. Ik had aantal weken al last van mijn onderrug en het trok nu door naar m'n bovenbenen en onderbuik, vandaar. Nu hebben we geen idee hoe lang het ding al niet goed zat, en moeten we nog een week blijven testen om het uit te sluiten, voordat ik een nieuwe kan plaatsen. Nu testte ik gisteren en vandaag van die rot-streepjes op uiterst gevoelig van z&k. Meer vals-plassers op die testen? Of standaard streepjes? Ik krijg er de kriebels van!
Een streepje zie ik alvast en hoef er niet voor te turen maar of hij nu roze is of grijs kan ik niet zo meteen zeggen. Lijkt me wel spannend voor jullie!!
Tja mijn eerste test zag er ook zo uit.. En nu 21 weken zwanger.. Ik zou over 2 dagen iig nog even weer testen,
Hmm, hier zou ik ook erg onrustig van worden ... Veel sterkte met afwachten en morgen nieuw testje? Ben ook ooit zwanger geraakt door een verzakte spiraal (was wel een koper...), helaas geeft dat wel 70% kans op miskraam (innesteling vaak niet goed verlopen).
Nou ik durf je wel gerust te stellen. Ik heb dus altijd die streepjes op die testen. Kreeg ze nog weleens gratis bij mijn ovulatietesten gooide ze de laatste tijd weg zonder te gebruiken. Dat neemt niet weg dat ze misschien bij jou niet vals zijn. Even andere test proberen.
Nou zal ik dan ff haha Ik teste heel vaak zulke testen en wel meerdere hier. Kregen ook van die rot strepen. Zou even een andere doen.
Ik ga er van uit dat het vals positief is. Heb nog niet eerder meegemaakt dat het er meer achter elkaar waren maar blijkbaar heeft iets of iemand zin om spelletjes met me te spelen..