Hee Ytest, long time no see Ik heb ook vaak valse streepjes gehad op deze testen, soms nog duidelijker dan op jouw foto. Maar dat hoeft nu niet per se ook zo te zijn natuurlijk. Ik blijf het hier even volgen... Succes!
Denk het wel hoor Ik test straks nog een keertje en bij weer een streep doe ik een kv, is die wit dan laat ik het los en laat ik een nieuwe spiraal plaatsen over 2 weken. Het stomme is, dat je bij van die streepjes toch weer gaat denken, wat als? En gelijk krijg je weer dat magische gevoel van toen. Zelfs zo sterk, dat ik wellicht ook nog teleurgesteld ga zijn ook. Er was niets aan de hand, werd niet ongesteld, helemaal niet bezig met een derde. Altijd geroepen dat ik niet ga beloven dat er geen derde komt, maar als we daar voor gaan pas over een aantal jaren, ik ben nog jong. En dan door zon stom spiraal wat niet zitten blijft en dan die testen gaan gelijk mijn emoties meespelen. Dat zwanger zijn en alles wat er bij komt is zon mooi gevoel! Ik wou dat er niets gebeurd was, het was goed zo. Moeilijk uit te leggen.
Ik heb ook altijd zulke valse streepjes gehad op die strips. Betekend niet dat ze vals zijn bij jou natuurlijk! En die gevoelens zijn heel normaal hoor, t is ook super bijzonder, zwanger zijn en nog een kindje krijgen!
Ytest!! Wat leuk dat je hier weer ff komt kijken hihi. Ik denk zelf dat je streepje idd vals is. Maar ik snap je gevoel heel goed, zo is mijn verlangen naar een2e begonnen.. Vrees dat n andere test je meer zekerheid zal geven (en dan zou ik geen kv doen maar testpoint) jou n beetje kennende zal je nog wel n testje doen
Spannend! Ik zie geen streepje maar zal vast aan mijn monitor liggen. Ben heel benieuwd of je vandaag al hebt getest!
Heb getest, weer zon streep, wel lichter, ik denk echt dat het aan de testen ligt. Straks een kv doen. Blijft die wit, ga ik (proberen) alles weer naast me neer te leggen en verder te gaan met het oorspronkelijke plan.
Kv blijft wit, z&k blijft strepen geven, maar die had duidelijker moeten zijn. Van de week de dokter bellen voor een nieuw mirena recept. Beetje opgelucht/beetje teleurgesteld. Mixed feelings
Kan ik me helemaal voorstellen. Het ontwaakt toch vaak een kriebeltje. Het geeft 'food for thought', even iets om over na te denken voor de toekomst misschien
Ik zag ineens dit topic ik denk.... Jeetje het zal toch niet nu lees ik net je laatste berichtje... Stom is dat he , dat het dan toch gaat kriebelen. Ik heb trouwens dat schelp ding niet meer voor je sorry !! R. heeft alles mee genomen voor haar zusje zag dat het topic dicht was en was je helemaal vergeten...