Hey meiden, Ik begin een heeeeeel klein beetje hoop te krijgen dat het misschien eindelijk eens raak is! Ik heb vorige maand een laparoscopie gehad en mijn eileiders zijn doorgespoten. Daardoor extra kans op een zwangerschap zei de gyn. Ik heb inmiddels 2 keer accupuntuur gedaan, morgen de 3e keer. Normaal altijd vanaf dag 24 bruine afscheiding. Nu op dag 26 en nog niks te zien. Alleen vorige maand pas op dag 27 bruin en dag 31 ongi, maar dat kwam denk ik door de laparoscopie. Ik hoop dus niet dat mijn cyclus daardoor nog wat raar doet! Afgelopen zondag (op 10-9 mijn ei gehad) hele dag steken links onderin mijn buik. Zaterdag en zondag ook veel hoofdpijn gehad. Sindsdien bijna geen hoofdpijn meer..... typisch, want ik heb al jaaaaren elke dag hoofdpijn!! Zaterdag mijn NOD, dus ik hoop het zooo! Maar durf ook niet te hopen. Bang voor weer de teleurstelling. Duimen jullie mee??!
Thx Grumpy!!! Al ben ik zo bang dat we gewoon weer die teleurstelling gaan krijgen..... (juist omdat ik nu hoop heb! Klinkt beetje vaag misschien)
Ik duim voor je meis!! Hier ook zenuwen... 11/9 heb ik min 4e tp gehad... zou ronde 39 dan eindelijk lukken???
@Pretty Muffin, jouw pendels beloven veel goeds voor de komende 2 maanden! Ik duim hoor!! @Flippo, jeetje.....wat heftig, ronde 39!! En dan "klaag" ik al bij ronde 15! Ik duim heeeeel hard!!! 1tp gehad??
Mijn pendels beloofden vooral veel goeds voor deze maand, maar mijn menstruatie gaat vrijdag gewoon weer doorbreken (temp is alweer gezakt) Heb dus alles maar alvast aangepast naar de volgende ronde Maar ik heb ook nog een pendel voor oktober, hopen dat die klopt..
Moeilijk hè! Je moet hoop houden hoor, het is vaak meer een soort van zelfbescherming. Succes nog met wachten! @Flippo: respect ronde 39! En al bijna nod, spannend! Is m'n trouwdag (2009), ik zeg mooie datum
@Liefkleintje hier worden de duimen ook gedraaid voor je!! Spannend! @prettymuffin balen dat je temp is gezakt!! Op naar de volgende ronde!
@Pretty Muffin, balen dat je temp al gezakt is! Ik vind de pendels leuk, maar hou me er absoluut niet aan vast! Had er vorig jaar echt enorm veel voor 1 maand (geloof stuk of 11) en werd gewoon ongi! Duimen voor de nieuwe ronde! @Grumpy, idd.....is zelfbescherming ja. Dat bouw je wel op na al die maanden Ik geloof ook echt dat het gaat lukken, maar het is nu te mooi om waar te zijn! @Kirzy, thanx voor het duimen!!!
Ik wil je geen hoop ontnemen maar hoofdpijn heerst momenteel omdat er buikgriep heerst spannend verder ben benieuwd wanneer is je nod
@bibinijmegen, ik heb al zo'n 15 jaar elke dag hoofdpijn. Dus voor mij ook niks geks eigenlijk! Maar juist omdat ik de afgelopen dagen amper hoofdpijn had, gaf mij dat hoop! Buikpijn is inmiddels weer weg..... Zaterdag is mijn NOD, uitgaande van een cyclus van 28 dgn.