ik krijg zomaar blauwe plekken ?

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat apart dat je niet wat eerder terecht kan? of kan je zelf niet eerder?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

de dokter kan niet eerder maar het zal waarschijnlijk maandag zijn hoor ... ja vitamines innemen oraal dacht ik ook al maar hij ging me opbellen ben benieuwd anders word het maar eens tijd voor een andere HA ...

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Naja goed dat je iig aan de bel hebt getrokken! Ik hoop dat het allemaal meevalt, laat je het nog wel even weten?

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wet je mva.. er zijn gewoon weinig artsen die echt iets weten van b12 tekort en ook van de consequenties daarvan op de langere termijn. Als ik jou was zou ik even nar die site die hier gisteren ook is gelinkt en daar je verhaal neertikken. Er zitten daar een hoop deskundigen die er ook op kunnen letten dat je straks een goede behandeling krijgt!

(@moderators.. Ik wil de mensen hier niet wegsturen hoor;) maar dit lijkt me in dit geval een goede tip!)

5. peekaboo

dat doe ik zeker van zodra ik meer weet ..... als ik al kan wachten op de huisarts heb de laatste dagen wel vaker het gevoel gehad dat ik ging flauwvallen hoop van niet natuurlijk maar je weet nooit he

6. peekaboo

ik heb gisteren de site al eens bekeken zal seves na het eten :) nog eens kijken en inderdaad mijn vraag daar stellen en zien wat ze zeggen :)

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Laat even je rode bloedplaatjes checken.
    Als die te laag zijn kun je je erg vermoeid voelen en sneller last van blauwe plekken hebben!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    als ik jou was zou ik nog ff wachten net gaan slikken tot na het prikken

9. peekaboo

dat ben ik ook van plan hoor :) zoals iemand daarstraks al aangegeven had dat kan een vertekend beeld geven op de bloedwaardes

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jou klachten lijken precies op Itp.
    Een te lage bloedwaardes.
    Ons dochtertje heeft het dus ook.
    Heb je ook van die kleine puntbloedingjes op je lichaam?
    Gisteren hebben ze mijn dochtertje weer geprikt, helaas was het weer te laag :(

11. peekaboo

ja heb is gezien en heb inderdaad soms ook wel kleine puntbloedinkjes maar je ziet het niet goed ik heb het gecontroleerd in de douche ... ik ga morgen nog maar eens zelf bellen naar de huisarts en anders zoek ik wel een andere

12. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ja eens. Zou ik ook doen, zou even goed mijn verstand gebruiken. Kijken op de site van stichting B12 welke bloedwaarden je precies moet laten prikken. Morgen mijn ha terug bellen en zeggen dat ik per omgaande een afspraak wil omdat ik het heeeeeeel erg dringend vind en echt niet kan wachten tot een week erop.

Raar trouwens dat een ha zelf terug zegt te bellen, terwijl hij het zo druk heeft. Rare huisarts heb jij, nog nooit van gehoord. Laten ze altijd aan assistentes over, ook dat je belt om een afspraak te maken en dan dat antwoord krijgt. Zegt de assistente dat dan tegen je of heb je de huisarts aan de lijn gehad? Want in de laatste geval snap ik niet dat hij je niet gewoon alvast bloed laat prikken, dan heeft hij volgende week gelijk de uitslag. Heel erg vreemd en nalatig komt het op me over.

13. peekaboo

ik had met de dokter zelf gebeld :) weet je hoe het zit ? hij was op huisbezoek en had zijn agende van de praktijk niet bij . en hij werkt in twee praktijken maar praktijk x is voor mij veel te ver praktijk y niet die kan ik bereiken met de bus ... nu is er blijkbaar in praktijk x een collega ziek en moet hij die shiften overnemen waardoor de afspraakmomenten dus deels weg vallen in praktijk y maar hij heeft me opgebeld om dit uit te leggen en hij zei dat ik tijdens de vrije conslultatie mag komen normaal prikt hij dan geen bloed maar voor mij maakt die een uitzondering :) ik mag kiezen hij zit morgen en overmorgen dus kan deze week nog gaan :)

14. zohra

zohra Niet meer actief

15. peekaboo

ok dames heb een vraagje ... zou het ook met een eventuele zwangerschap iets kunnen te maken hebben ?? ik heb ook veel vitamine tekort gehad tijdens men zwangerschap van men meid en mijn NOD was 1oktober normaal .... nu nog geen ongi ......... maar bij vitamine b12 tekort kan je ook vruchtbaarheidproblemen hebben enzo .... ik weet dat jullie geen dokters zijn maar kan "pas" overmorgen naar de dokter (morgen moet ik op sollicitatie) pffff.........wachten wachten ...........

16. zohra

zohra Niet meer actief

ik hou m,n mond :$ maar denk wel veel, sorry
    mag ik vragen hoe oud je bent tjee ;)

17. peekaboo

20 :) en ben nu 1jaar en bijna 8 maand getrouwd :) je mag je mening zeggen hoor zelf via pb ik ben liever dat ze eerlijk zijn tegen mij

18. zohra

zohra Niet meer actief

ik laat m,n mening maar ff achterwege
    wens je sterkte voor wat komen gaat
    het gaat mijn pet iig te boven

19. peekaboo

20. zohra

zohra Niet meer actief

wat nou ja

Deel Deze Pagina