Ik laat het los!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maja82, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

yep...pff dat wachten duurt me te lang hahaha

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he cindy
    heb net een nieuw topic geopend.
    het "ik mag hopen" topic.
    kan je alles vertellen waar je op hoopt.!
    en ja wachten duurt lang.....

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Haha, loslaten. Ik denk dat eigenlijk niemand dat kan , in ieder geval niemand op deze site. Het feit dat we met zijn alle kletsen over ongi`s, NOD`s, slijm, sperma en borsten zeg denk ik al genoeg. Wij zijn niet de juisten mensen die jouw moeten helpen het los te laten. Ik vind het ook wel wat hebben. We kunnen niet zeggen dat we niet voorbereid zijn op wat er komen gaat... een mooi klein babytje wat natuurlijk heel spannend is. Ik ben er graag mee bezig. Voor mij hoort dit bij mijn voorbereiding op de zwangerschap en mijn natuurlijke reactie op het graag willen van een baby.

Sorry ook ik kan je niet helpen het los te laten , ik heb ook geen idee hoe ik dat zelf moet doen als ik het zou willen. Als ik 1 bobbeltje extra op mijn tepel heb dan wil ik al testen...Wil je natuurlijk wel s6 wensen met het proberen, maar probeer niet te hard...Ook dit is een leuke periode.

Liefs Kapedi

4. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik ga deze ronde eens zonder ovu testen proberen.
    Hopend dat ik het zo iets kan laten rusten.

5. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    wij hebben vorig jaar augustus besloten om voor de 2de te gaan..In december was het eindelijk raak, maar dat eindigde helaas in een mk:(:x...zijn nu meer dan een jaar verder. Ik was er ook zo ontzettend mee bezig, niet normaal meer, wou eigenlijk niet eens aan het werk, omdat ik de hele dag op deze pagina wou kijken en lezen, maar ja dat kon natuurlijk niet..
    Op een gegeven moment ben ik ook met de bekende ovulatie testen begonnen(3maand lang) en dat lukte ook niet..
    Op laatst was het zo erg dat ik niet eens meer op deze pagina kon kijken, omdat het wel leek of werd iedereen zwanger behalve ikzelf...
    Wij zouden volgend jaar, 23 juli, trouwen, en zou dus weer aan de pil gaan..dit was ik natuurlijk weer vergeten bij mijn laatste menstruatie.. dus ik dacht vorige week-> volgende week moet ik toch maar weer aan de pil, want ik wil niet zwanger trouwen(word nu dus ook uitgesteld)..
    Af gelopen maand heb ik eigenlijk helemaal niet aan `zwanger worden` gedacht. Tot vorige week.....paar dagen echt misselijk geweest, dahct het zal wel een griepje zijn... en dat is nu weer over, maar deze week kreeg ik last van gevoelige borsten..dus toen begon ik er weer over na te denken...dus gister en vandaag een test gedaan en hopla->zwanger..

Ik weet dat het heel moeilijk is om dit allemaal los te laten..Vooral als je wens om zwanger te worden zoooooo ontzettend groot is..kan het me helemaal voorstellen...Maar bij mij heeft dus wel geholpen dat ik me er helemaal niet meer mee bezig hield.Een vriendin van me was er ook heel erg mee bezig..2 maand geleden dacht ze het komt vast wel eens....en nu???ze is zwanger van een tweeling:$
    je moet eigenlijk iets anders vinden waar je je op kunt richten.. Ik weet dat het echt heel moeilijk is, maar ik denk dat je eigen lichaam het forceert-> miss door stress of iets anders...

Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijk, en nogmaals ik weet dat het echt heel moeilijk is, maar probeer je op iets anders te concentreren..misschien als je er hard genoeg aan denk dat je er niet mee bezig bent zou dat misschien ook kunnen helpen..is maar een suggestie..

in ieder geval voor alle dames die zwanger proberen te worden:
    Het lukt vast wel een keer..is het vandaag niet dan morgen wel..Hou moed en hoop!en het komt allemaal vast wel goed

dikke knuffel van mij;):):):):)

6. Alita

Alita Niet meer actief

ikkuh26 wat een "leuk" verhaal en fijn voor je dat het eindelijk gelukt is!!!!
    Ik snap je helemaal zolang je niet obsessief bent is het toch goed?! Maar waar ligt die grens? Ik ben voor mezelf er gewoon leuk mee bezig. Ik denk er niet 24 uur per dag aan ik wordt er niet mee wakker en ga er niet mee slapen. Alleen merk ik nu dat het op mijn nod aankomt wordt het steeds spannender....en als het deze rond nog niet zo mag zijn op naar de volgende ronde!!!

7. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Gefeliciteerd Ikkuh26 geniet ervan!

8. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    kapedi->thx zal er zeker van genieten.:D

cindy->ik probeerde er ook niet een ''leuk '' verhaal van te maken, wou gewoon mijn verhaal ook ff vertellen, omdat ik er zelf ook zo enorm mee bezig ben geweest.en dan was echt wel 24/7. ging ermee op bed, kwam er mee van bed af.maand in maand uit..niet goed voor en mens;)ik snap de reacties op dit forum ook helemaal

ik denk dat ieder zijn eigen `grens` moet proberen te vinden.. en dat is niet makkelijk..sommige mensen denken wel van `is het deze ronde niet, dan volgende ronde maar`, maar als je al 17 rondes of langer zelfs bezig bent en het lukt maar niet, kun je niet anders dan er een hele dag aan denken..voor sommigen is het een avontuur en voor sommigen is het een h*l. Ieder gaat er met z`n eigen mee om;)
    ik hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn;):D

9. Alita

Alita Niet meer actief

ik hoop niet dat je het verkeerd opvat maar zette het tussen aanhalingstekens omdat het voor jou nu niet echt een leuk verhaal is geweest...snappie?!:D
    Ja is ook zo het is voor iedereen weer heel anders...:D

10. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    sorry snapte je idd verkeerd:):(:$ kan gebeuren he hahaha

jij al hints dat je deze ronde zwanger mag zijn??

Deel Deze Pagina