Hahaha ik moet echt lachen om de reakties, leuk topic Bij mn eerste heb ik een poosje stiekem aan oogschaduw zitten likken, t rook zo vreselijk lekker Verder heel veel gegeten, ik wilde altijd 5 kroketten ipv 1 en ga zo maar door.
whahaha...ik ben nog nooit zwanger geweest maar vind dit topic echt geweldig om te lezen! Ik lach me rot! Hoe ' verzinnen' jullie dat? Ik heb nog nooit bedacht van "goh, laat ik s rauwe witlof met pindasaus proberen" hahaha... Of aan de kont van m'n hond ruiken? Waaat? Ik hoop dat ik dit stukje oversla mocht t ooit zover komen Van mij mag dit topic voor altijd openblijven
Bij de eerste vrat ik mandarijnen niet normaal als ik mezelf niet tegenhield at ik zo een kilo per dag. Warm eten kreeg ik alleen weg met een halve pot appelmoes en voor de rest gingen de bamiballen erin als warme broodjes. Bij de tweede stond ik op de markt met in de ene hand een bakje kibbeling en in de andere een Vietnamese loempia, dan van beiden een hap nemen en kauwen maar. Voor de rest om 10 's morgens aardappelpannekoeken eten. ( een week later had ik een positieve test in de handen). En later honeypops, op zich niet zo heel raar maar ik lust dus helemaal geen honing
Ik zag op TLC het programma I did't know I was pregnant. Er was een vrouw bij die achteraf gezien toch ook wel een gekke eetgewoonte had aangenomen; schoolkrijt! En dan niet die lekkere snoepjes, nee echt schoolborden krijt. Ik dacht echt huh?! En dan ga je niet naar de dokter? Dan is er echt iets mis met je toch haha
Mijn oma at schoolbordkrijtjes, haha. Bij de eerste twee had ik het met hachee. Bij t ontbijt, de lunch, 's avonds als snack... nu nog nergens last van qua eten.
Geweldig Aan bestek ruiken, aan een hondenkont ruiken, oogschaduw likken D'r zitten echt aparte dingen tussen, haha! @TempusFugit: Ik had mijn topic al gemeld toen ik het geopend had, was iets te enthousiast en kwam er toen achter dat ik verkeerd stond
Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb ook zoiets. Het is echt enorm smerig.... Blikvoer voor honden! Ik heb mezelf nog in kunnen houden om niet te proeven maar sinds ik zwanger ben vindt ik het zoooooo lekker ruiken! Bah, haha!
Ik heb toen veel mandarijnen en appels gegeten en vooral de hele Rousseau Chocolaterie leeggekocht. Geen gekke dingen dus. Ik stond wel het liefst de hele dag in de waskamer om de geur van de schone was op te snuiven.@
Ik eet geen rare dingen, maar heb ook een hoop dingen die ik heerlijk vind ruiken. Zoals (parkeer)garage lucht, bij het tankstation idd die benzinelucht en zwembadgeur vind ik ook heerlijk. Ben blij met dit topic, om te lezen dat ik niet de enige ben
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pica_(gedrag) Geen last van.... eet graag fruit maar verder geen echte trek in bijzondere dingen...