Hallo Ik heb vorige week ook een berichtje geplaats dat me testen negatief bleven maar nog geen menstruatie was. Donderdag en vrijdag had ik uiteindelijk toch wel een positieve test, maar zaterdag veel bloed verlies het lijkt nu op me maandelijkse menstruatie... Ik had voor woensdag een afspraak( ivm Bbz en mk verleden) Moet ik deze afspraak als nog door laten gaan of afzeggen? Gaan ze wel een echo maken als je bloedverlies heb? Bedankt
Mss eens bellen maar normaal gezien is bloed voor een gyn geen probleem. En moest het een vroege miskraam.zijn ook beter laten nakijken of alles weg is.moest ik toch doen
Hey, wel jammer voor u dat het niet goed zit. Ik zou de afspraak gewoon laten staan en gaan. Daar kan n dan zeggen dat je bloed verliest. Dan kunnen ze dat ineens ook nakijken
Ik heb dit niet gedaan. Mij 3e miskraam heb ik niet eens ergens gemeld dat ik weer zwanger was. Toen het weer mis ging bij 6 weken, de bloeding afgewacht 8 dagen lang. Zwangerschapstest weer negatief en ovulatietest werd positief en dit betekend dat alles uit je baarmoeder is want anders krijg je geen nieuwe eisprong. Maar alles na 6 weken zwangerschap zou ik wel even laten controleren hoor..
ik zou zoiezo altijd melden dat je zwanger bent geweest. zodat als je later hulp nodig hebt om bijvoorbeeld zwanger te worden dat je in het systeem kunt zien hoevaak het is misgegaan
Nee hoor je hoeft niet naar de gynaecoloog als je miskraam spontaan verloopt. Meld dit bij je verloskundige of huisarts en zelfs dat moet niet.