track en trace zegt aangekomen...

Discussie in 'De lounge' gestart door toetie, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    maar ik heb niks had iets besteld bij h&m maar is niet binnen gekomen.
    hebben jullie dit meegemaakt wat werd er gedaan en wat moet ik doen?

groetjes toetie

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Even bij je buren informeren of het daar is afgegeven. Even opvragen wie voor de zending getekend heeft bijh de post. Bij H&M aangeven dat JIJ niks ontvangen hebt en dus voorlopig (tot de zendig terecht is) ook nergens voor betaald.

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Bij de pakketservice van tnt mogen ze in de gehele straat afleveren, dus niet alleen de naaste buren.
    Als het goed is staat het huisnummer er op, helaas vergeten veel pakketbezorgers dit.
    Je kunt naar tnt bellen en daar een klacht indienen tegen de bezorger.

4. luuus

luuus Niet meer actief

heb je wel zeker weten je adres goed gemeld? anders morgen indd de tnt bellen en navragen hoe het zit

5. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oh dat heb ik ook wel eens gehad. De bezorger bleef volhouden dat hij het bij de buren had afgeleverd maar ik had geen briefje ontvangen en mijn (vreselijke) buren zeiden dat ze niks voor mij in ontvangst hadden genomen, in dit geval wist ik dus ook niet of de bezorger of mijn ex-buren logen. Na wat ruzie met h&m ben ik toch in gelijk gesteld en heb ik het pakket opnieuw gekregen.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wacht vandaag nog even af. Soms scannen ze verkeerd bij het postkantoor en gaat hij de volgende dag nog een keer mee in de bestelling

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Dat had ik ook vorige week.
    Heb tnt gebeld en die heeft de aanklacht doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorger en het zou voor het weekend opgelost zijn.
    Niemand gezien alleen een briefje in de bus dat hij langs was geweest.
    H&M gebeld en die sturen het pakket nog een keer op en geven deze als vermist op. Als het goed is komt dat pakketje deze week binnen.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Heb je het pakketje ondertussen gehad?

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    pakketje nog niet gehad ik wacht deze week nog af mis een foutje van de tnt en dan bel ik de h&m.
    hier de straat afbellen begin ik niet aan staan zo'n 20 studentenhuizen in de straat ja en ga dat allemaal maar af dan had er toch een briefje moeten zijn lijkt mij?

10. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    dit heb ik ook een keer gehad!
    stond op track en trace dat het om half 7 savonds was afgeleverd maarr we waren gewoon thuis en niks gezien van tnt busje in de straat oid

heb het pakketje opnieuw gekregen van verzender maar nooit niks meer gehoord van tnt...de oplichters!!

11. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    heb gebelt en de kosten worden eraf gehaald opnieuw besteld,
    daarna weer terug gebelt en maar gezegt dat ik het in de winkel ga halen want vind ik toch betrouwbaarder.
    in ieder geval goede service.

Deel Deze Pagina