Hallo, Wie heeft dat gehad, terwijl je zwanger bent gewoon doormenstrueren? Kan dat eigenlijk wel, of denkt men dat het menstruatie is en is het een soort van ontpilling. Komt het ook bij vrouwen voor die een regelmatige cyclus hebben? Zijn er ook mensen die gewoon bloedingen hebben gehad tijdens zwangerschap en die nooit de pil hebben gebruikt? Ben benieuwd
hoi hoi, Volgens mij zijn bloedingen vooral in het begin van zwangerschap niet heel vreemd. Vaak moet je lichaam nog van oud bloed af. Hoe het zit met vrouwen die bijv al 5 maanden zwanger zijn en gewoon maandelijks een menstruatie hebben gehad, weet ik helaas niets. Ben er ook wel benieuwd naar.
mijn moeder was bijna 5 maanden zwanger toen ze er achter kwam dat ze zwanger was, ze was iedere maand gewoon ongesteld....wel minder dan normaal.
Dat was bij mijn moeder dus ook,, zo ze heeft nog 2 x ongi gehad toen ze zwanger werd van mijn jongse broertje met gewone vloeiing..en zij heef de pil nooit geslikt..ik weet niet hoe het komt is bij iedereen anders denk ik...