Flowertje, dankje wel!! Ben er gewoon even stil van zeg! Hadden die beesten maar gewoon de mogelijkheid om te praten, zou in sommige gevallen heel handig zijn.
Ik heb een foto toegevoegd van mijn hond mijn ouders hond en mijn zusje haar hond. Even nadere uitleg: De middelste is mijn teefje: River De rechter is: Nestor een reutje En de Linker is een teefje: Lucky Lucky is de dochter van hun beiden! Ik ben erg benieuwd of je iets doorkrijgt van 1 van de honden of meerdere. Bedankt alvast!
ik krijg wat dingen binnen ..!! de volgende woorden en zinnen kammen stofzuigen wie niet weg is is gezien lijkt wel een beetje op verstoppertje zie een moeilijke start..!!
Is goed hoor Had je mijn berichtje via je mail nog gekregen? Had er niks meer op terug gehad, vandaar dat ik het even vraag
haha kammen kan wel kloppen ik kam haar elke dag. stofzuigen ja ik niet echt plaatsen. ze vindt het namelijk allemaal best. verstoppertje kan wel kloppen ben haar altijd kwijt.haha. moeilijke start zou wel kunnen bij wie ze uit het nestje komt ik weet natuurlijk niet wat daar is gebeurt enz. hopelijk voelt ze zich hier prima thuis en op haar gemak. Dank je wel voor de tijd en moeite
Nee dat kan ik niet zeggen maar krijg dat woord door het hoeft niks te betekenen of iemand in de fam die iet aan de stofwisseling heeft
oke en hoe gaat het met je broer hoe is hij met de hond want de hond zegt echt duidelijk stofwisseling..!!! heel appard
klopt ik krijg de 1 achter pootje niet geknipt dus deze nagels zijn wat te lang, wordt aan gewerkt vanff nog kan hij weer verder huppelen THNX bedankt voor je moeite en tijd