Hey wat leuk! Ik wist niet dat dit ook kon! Zal even een foto plaatsen van mijn hondje, Jessey. Ben benieuwd! Bekijk bijlage 155312 Tis niet een hele recente foto, ik denk dat ze hier zo'n 9 á 10 maanden is, ze is nu ruim een jaar! Liefs
ow sorry, lees even terug en zie dat je al weer gestopt bent... Mag ik em laten staan voor de volgende keer? Liefs
dit zijn mijn chihuahua's ik ben zo benieuwd wat je hieruit kunt lezen..... zou je dit voor ons kunnen doen?? heel erg bedankt gr sheena
krijg bij haar erg door en zie haar krabben en de oren kan dat kloppen..!! krijg er zelf ook jeuk van brrrr
meiden ik lees alleen foto;s op bepaalde tijden en die ervoor komen of erna doe ik niet sorry en jullie moeten me even pb dan hou ik overzicht ..!!! sorry het is veel tijd en wil wel de tijd goed benutten groetjes
ik zie hem jagen op iets lijkt of hij het erg leuk vind maar jullie niet altijd ook heeft hij een rare tik maar het ziet er best grappig uit
euhm nee... tuurlijk krabt ze zichzelf wel eens, maar niet meer of minder dan een andere hond Bedankt, leuk dat je dit doet zeg! Liefs
Dank je wel. Vroeger wilde ze inderdaad jagen op egels en helaas heeft ze die ook weleens te pakken gehad en de stekels deden haar niks. Nu is ze al oud en is ze een stuk rustiger. En met de tik bedoel je denk ik toen ze nog een puppy was heeft een oom van mij haar gek gemaakt met schaduw op de muur door middel van een horloge, elke keer als ze schaduw op de muur ziet wil ze het pakken en dat is inderdaad wel grappig. Ze begint nu helaas wel een beetje op te raken met haar 14 jaar. Ik vind het echt knap van jou.
Hoi Flowertje Jij hebt gistere bij mijn kat een fotoreading gedaan maar er kwam toen niet viel uit ben er vandaag mee naar de dierenarts geweest en bloedonderzoek gehad wat niet goed is kan duiden op een ernstige onderliggende ziekte maar ook op een infectie. Nu was mijn vraag zie jij een ernstige ziekte bij mijn kat? Snap wel dat je het misschien niet kunt zien maar probeer het nog eventjes Hier nog een foto van Abby Bekijk bijlage 155455
Hoi Flowertje Nee dat snap ik dat je niet alles kunt weten maar kun je misschien nog eens naar de foto kijken of je iets met een onderliggende ziekte ziet? Bedankt alvast
sorry flowertje, ik wist niet dat dit zoveel informatie bracht hier zijn de foto's van de chihuahua's apart.. onder elkaar bedankt
Ik heb je mailtje beantwoord, deze keer met foto's. Maar er staan er ook drie hier op ZP bij mijn foto's in mijn album 'Overige'.
Ik zie toch nog die benauwdheid het moeilijk ademen.het kan.zijn dat.dat nog komt... Ik wil niet dierarts gaan spelen maar ik voel toch dar er iets noet goed is maar wat geen.idee meid ik wil me daar niet over uit prate.
Hoi Flowertje Dank je wel voor je reactie ze heeft al een tijdje probleempjes overal me moet morgen weer terug komen bij de dierenarts en dan krijg ik over een paar dagen de uitslag hoop maar dat het iets onschuldigs is maar het kan helaas ook die rotziekte fip zijn Bedankt