Ik heb weer een pb'er gestuurd, je stond wel bi mijn verzonden berichtjes trouwens.. misschien is map vol? ik wil de foto ook wel hierneer zetten alleen ik weet niet hoe dat moet
laatste dagen is dat idd van de orde jeetje zeg.. Schrik er beetje van Voor mn poes zal ik je anders nog een foto sturen volgende week als je weer groen licht geeft?? Bedankt voor dit iig.
Up, wil je nog mijn kattenfoto's lezen als je zin en tijd hebt Flowertje? ik heb een pb gestuurd van de week. Groetjes Pip
hoi flowertje hopelijk kan je mijn foto van de hond ook lezen.. ze heet llena(jenna) ik kreeg de foto niet bij het pbtje dus doe het even zo.. graag antwoord wel pben
Ik heb je een andere uitdaging gestuurd Want behalve enkele stallen vol koeien, hebben wij geen huisdieren . Ben benieuwd, je ziet maar hé!
hoi flowerttje als eerst nog gecondoleert met het verlies van je familielid.. sterkte... en ik heb een foto gemaild.. ik weet niet of je nog vragen wil weten? maar alvast bedankt voor je genomen moeite! vind het erg gaaf wat je doet! ook intressant!