Hoi Anais Heb je ook een pb tje verstuurd Hopelijk heb je er tijd voor ik wacht gewoon rustig af Bedankt alvast Groetjes Samantha
Hoi! Ik heb je een nieuw pbtje gestuurd, had er 12/1 eentje gestuurd. Ik wacht af! Enne...bedankt alvast! Groetjes!!
oooooooh ik kan bijna niet meer, ben zo benieuwd!! zijn er al mensen met antwoord??? en sluit het een beetje aan?
Ik heb een héél schone reactie gekregen. Ze zit wel wat uit de richting ten opzichte van de andere pendelaarsters maar ik zou er direct voor tekenen!!!!!! Ben super content!!
Heb je mijn pbtje ook gehad? Ik ben niet ongeduldig hoor, maar heb nog geen antwoord dus wie weet is het mis gegaan? Anders stuur ik je een nieuwe
Ik heb denk ik bij velen gezegd 2010...dit moet natuurlijk 2011 zijn ik leef precies nog in 2010 haha sorry hiervoor en er verandert niets aan mensen behalve het jaar
Ook ik heb een pbtje gestuurd, enne ik pendel ook Wil ook graag voor je pendelen hoor groetjes Bianca
Hey Anais, wat leuk dat je kaarten legt. Vraagje uit nieuwsgierigheid: hoe haal jij de datum uit de tartotkaarten? Ik hoop trouwens dat je snel zwanger bent met de clomid!
Hoi Anais, je had voor mij kaarten gelegd voor maart een jongen. Maar ben nu al zwanger heb gister positief getest. Hopelijk ben jij ook snel zwanger. Groetjes Alleentje