Hallo dames, Ik ben tijdens mijn bevalling ingeknipt en het litteken is mooi genezen. Echter merk ik wel dat bij het vrijen het soms zeer doet aan de onderkant van de vagina (daar waar het litteken zit). Maar goed, dat zal voorlopig nog wel gevoelig blijven denk ik. Wat ik echter vreemd vind en ik ook al bij de nacontrole van de verloskundige en tevens bij de huisarts heb aangegeven, is dat ik aan de binnenzijde van mijn vagina (ter hoogte van het litteken) een soort van bult/verdikking heb zitten. Het ziet er qua kleur exact uit als de huid er omheen en ook qua structuur is het hetzelfde. Ik heb gevraagd of dit littekenweefsel is of een soort verzakking, maar zowel verloskundige als huisarts geven aan dat dit niet het geval is. Wat het dan wel is konden ze ook niet zeggen. Het doet geen pijn, maar het is meer een soort van 'vol' gevoel in je vagina. Vooral in het begin was dit zo, wellicht ben ik er nu aan gewend geraakt want het zit er nog steeds. Mijn man mag daar beneden niet veel meer doen, want je ziet het echt vrij goed zitten Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ik snap niet precies waar je bedoeld, maar zou het wild vlees kunnen zijn. En misschien kun je een consult vragen bij een gynaecoloog..
Zoals je het verteld denk ik ook in de eerste instantie aan wild vlees. Ik zou er wel even goed naar laten kijken. Dat ze je op zijn minst gerust kunnen stellen!