Hallo allemaal, Onze dochter van 13 maanden breekt altijd erg op nadat ze drinken (fles, water, melk, yoghurt e.d.) heeft gehad. Ook nog heel lang na de tijd. Heb al verschillende bekers (fles, rietjesbeker, tuitbeker) geprobeerd en haar voeding dikker gemaakt, maar heeft beide geen enkel effect. Nu heeft ze hier altijd wel last van gehad, maar ik dacht dat dit meestal wel redelijk over was rond 1 jaar.. Ze heeft er gelukkig zelf weinig last van behalve dat ze vaak natte kleren heeft . Zelf vind ik het vooral vervelend omdat ik het in de gaten moet houden waar het ligt, zodat ik het kan opvegen voordat er iemand doorheen loopt. Nu hoop ik dat iemand misschien een tip heeft zodat het misschien minder wordt. Alvast bedankt!
Ik denk dat ze bedoelt terug geven / spugen / oid. Ik zou denk eens naar logepedie gaan om te kijken naar mond/slik motoriek.
Bedankt voor de reacties. Ik bedoel inderdaad terug geven/ spugen. Opbreken zal wel een frisisme zijn denk ik Logopedie kan ik me wel eens in gaan verdiepen. Het is geen wereldprobleem, maar het is vooral lastig haha. Als er nog meer tips zijn, hou ik me graag aanbevolen.