Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn hb/ijzer gehalte extreem laag is. Mijn huisarts schrok hier best wel van omdat ik morgen 35 weken zwanger ben en in overleg met de gynacoloog vandaag moest ik vanmiddag met spoed aan het infuus. Dus hier zijn we dan Wie heeft dit ook meegemaakt?
Ik heb hem met 25/26 weken gehad. Heb er 2 weken wat van gemerkt, maar inmiddels gevoelsmatig terug bij af. Na het infuus was mijn ijzer 6.0 Geen idee wat het nu is, zal eerdaags weer moeten laten prikken.
Ja, ik krijg door het vele braken minimaal 3x per week vochtinfusen thuis. Regelmatig zit daar iets doorheen (kalium, ijzer, vitamine d, vitamine c, vitamine b1). Bij mij wordt 1x per 4 weken bloedbeeld geprikt, mocht er iets te laag zijn wordt dat wekelijks in de gaten gehouden. Komt er op neer dat ze sinds week 6 wekelijks bloed afnemen en er eigenlijk altijd wel iets is. Goed dat ze het tijdig hebben ontdekt en fijn dat ze zo snel kunnen schakelen. Zou afspreken dat ze het wel in de gaten blijven houden.