Hoihoi, Sinds 4 jan ben ik terug aant werk. De eerste weken leek het me normaal dat ik er nog wat in moest komen. Maar na dik een maand vel ik me nog steeds niet aanwezig...niet scherp.. Ik moet echt moeite doen om bij de zaak te blijven,frisse ideeen in te brengen,een goede bijdrage te doen... Khoor mezelf soms dingen zeggen waarvan ik denk "jee meid,die jij deze job al zolang"... Het is niet dat ik hele dagen met mijn meisje in men hoofd zit en organisatie van een leven als werkende mama loopt behoorlijk goed.maar ik lijk dus dommer geworden....tijdens de zwangerschap had ik dit echt niet... Wie heeft dit nog?! Groetjes
Ik ook! Ik ben nog niet aan het werk maar ik voel me zo'n muts soms! De simpelste dingen mislukken soms omdat ik inderdaad gewoon niet scherp lijk te zijn. Hopelijk trekt het nog weg.
Hey kik, Hier ook hoor, moet veel dingen vragen aan collega's. Merk wel dat het vaak ook een soort van onzekerheid is, dus dat ik het zelf wel weet, maar het toch maar even navraag voor de zekerheid.
ik heb het ook.. ik durf tijdens vergaderingen amper mijn mond meer open te doen.. zulke domme dingen komen eruit. Ik ben ook minder scherp inderdaad.. zal ook wel komen door slaaptekort. Mijn leidinggevende had een artikel voor me uitgeprint over dat vrouwen na de bevalling slimmer worden... nou voor mij geld dat echt niet! Ik snap zelfs grappen van mijn collegas niet meer.. ben de kantoorhumor ook helemaal kwijt
Dat heb ik nou ook! Ik maak echt fouten op mijn werk (ben weer terug sinds 10 jan), die ik vroeger echt nooit gemaakt zou hebben. Lijkt wel alsof ik helemaal opnieuw moet beginnen
Haha, heel herkenbaar hoor! Ik heb het gehad tot ongeveer een jaar nadat ik weer was begonnen met werken. Ik benoemde het ook steeds op mijn werk veel mannen daar die al kinderen hebben en het herkenden van hun vrouw. Ik zei gewoon steeds dat ik bij mijn zwangerschap een paar hersencellen kwijt was geraakt en dan begrepen ze het al wel Is een universeel probleem volgens mij, zwangerschapsdementie die nog eventjes aanhoudt
My god!!!!vandaag men vrije dag,men man gebeld dat er geen warm water was,hij ging over de middag binnen springen een heel gedoe want "ik had geen warm water"....ineens valt men euro,was ik heel de tijd de rechterkraan aant open draaien ipv de linker.... ik vind het gewoon eng Zo dom.... Xxx
mijn man was net zijn sleutels kwijt en ik wist zeker dat ik ze op de eettafel had gelegd die ochtend.. ik raakte een beetje in paniek, want ik kon me echt niet herinneren waar ik ze had gelaten... bleken ze in de luiertas te zitten! Ik kan me echt niet herinneren waarom ik ze daar in heb gedaan ???!!
Ik kan je niet geruststellen... ik heb het nog steeds ... Baal ervan, vooral dat ik heel vaak niet meer uit mijn woorden kom. Net alsof ik ineens niet meer weet wat ik wilde zeggen. Gek word ik ervan!
Ik had het ook na mijn eerste bevalling. Ik dacht dat het kwam doordat ik verkeerd en lang had geperst. Mijn ogen waren gesprongen dus dacht ik dat er ook een adertje in mijn hoofd gesprongen was . Ik kan me niet meer herinneren of het goed is gekomen of dat ik er aan gewend ben geraakt . Ik kwam erachter toen ik tijdens mijn kraamweek de melk moest klaarmaken voor de kleine en ik raakte steeds de tel kwijt met het scheppen van de poedermelk. Kraamhulp zei toen dat het normaal was. Maar ik was erg verbaasd. Raar hoor allemaal.
Mmm of ik nou dommer ben weet ik niet maar t kan me ook allemaal niet meer zo boeien. Prioriteiten zijn gewoon verschoven. Dingen waar ik me vroeger heel druk om kon maken daarvan denk ik nu "lekker belangrijk". Begrijp me niet verkeerd hoor als ik op me werk ben zet ik me daarvoor ook in maar anders dan daarvoor.
kwestie van hormonen en vermoeidheid! Kan nog wel even duren hoor.... Gewoon blijven lachen en doorgaan! En lief zijn voor jezelf.