stickers voor speelhuisje

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emam heeft een speelhuisje voor in de tuin. Die hebben we op mp gekocht. Nu zitten niet alle stickers er meer op (van een kraantje en bloemen) nu wil ik graag zelf stickers kopen voor op het huisje maar ze moeten dus ook tegen regen enzo kunnen. Wie weet een winkel waar ik die kan halen?

gewone stickers kunnen die ook eventueel? zag een site met stickers die wel leuk waren maar waren wel 'gewone' stickers

2. Ellen291982

zie nu dat de site die ik vond alleen zwart wit stickers hebben

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    je zou kunnen kijken voor container-stickers. Die kun je meestal wel vinden bij de action en bij de xenos. Aangezien je ze op de afvalcontainer kunt plakken zullen ze wel watervast zijn.;)

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Of het bedrijf mailen waar het speelhuisje gemaakt is, en vragen of je de stickers tegen betaling kan krijgen

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik heb volgens mij hetzelfde huisje als jij. Ik had hem nieuw en heb zelf de stickers erop geplakt, maar die zijn helemaal niet waterbestendig. Hier zijn ze er bijna allemaal afgeregend en de rest door zoonlief;).

Dus idd probeer eens container stickers.

6. Ellen291982

containerstickers kan ik idd wel even naar kijken. keek even op google zaten grappige bij maar niet echt voro kinderen haha!
    wel jammer dat ze vaak ook een geheel zijn zag ik, dat je die ook niet mooi uit kan knippen zeg maar. Maar kan wel even rondzoeken bedankt!

ik heb geen idee waar het huisje vandaan komt heb hem via mp gekocht. kan morgen wel even op het huisje speuren of de naam erop staat

@mama mmm niet echt over nagedacht dan jammer is dat. Zaten wel leuke stickers op als ik dat zo zag op het huisje.

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tja hier ook de stickers van het huisje al helemaal eraf binnen paar maand....ondanks het huisje nieuw was
    jammer hoor!

8. Ellen291982

wat apart zeg, dat ze daar niet over nadenken als ze zon huisje maken. De stickers maken het wel af vind ik. Hoop dat ik snel beter ben kan ik kijken naar stickers.

Deel Deze Pagina