2e wachtweek al bandenpijn??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinderr, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi Meiden,

Ik heb sinds een paar dagen volgens mij bandenpijn, maar vraag me af of dat kan, en wat dat betekent. :(
    Als ik snel opsta, onverwachte bewegingen maak, moet niezen of lachen schiet het erdoor rechtsonderin, bij mijn eierstok. Een soort hevige kramp. Dan moet ik even wachten en daarna kan ik weer verder (lopen). Precies hetzelfde gevoel als bandenpijn.

Zijn er meer mensen die dit hebben, en wat kan dit betekenen?

Groetjes Vlinderr

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    komt me bekend voor!
    de eerste 3 dagen na mijn ei had ik telkens ik mij draaide in bed bandenpijn,ik bleek zwanger te zijn!

3. Yris

Yris Niet meer actief

Ja, hier ook bekend, vanaf ongeveer een week voor nod begon het :D daardoor wist ik dat het raak was!
    Ik ben benieuwd bij jou, laat je iets weten?

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ow, dat klinkt dus wel hoopvol. Vind het wel raar hoor, dat je dat gevoel nu al kunt hebben. Dacht altijd dat dat pas later in je zwangerschap kon.
    Vanmorgen, 5 dagen voor de nod, negatief getest. :( Ik wordt er zo onzeker van, en zo niet happy!!!! is er nog hoop???

5. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    was inderdaad bij mij ook een teken dat ik zwanger was :). succes

6. Yris

Yris Niet meer actief

Welke test heb je gebruikt? de innestelling kan ook later zijn en 5 dagen voor nod is idd vroeg en dus is er zeker nog hoop :) ik duim voor je!

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Yris...Dank je meis, zulke berichtjes heb ik echt even nodig! :) ik had bij mijn 1e zw.schap ook 5 dagen voor de nod een posi test, dus ga er automatisch vanuit dat het bij een volgende zw. weer zo is, maar dat hoeft dus niet?

8. Yris

Yris Niet meer actief

Nee hoor, de innestelling vind meestal tussen dag 4 en 12 plaats, als je die dan vorige keer op dag 5 en nu op dag 9 had, is dat al een heel verschil in het positief testen :)
    Ik vond het ook zo vreemd om zo vroeg al echte bandenpijn te hebben, je hebt maar een mini in je en bent net zwanger :D maar toch kan het ;) die bandenpijn bij je klinkt al hoopvol!

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Thx...!!! Ik hoop het het! :)

10. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Houdt die banden pijn aan...ik had ook het idee dat ik de week na mn ei bandenpijn voelde: trekkend of ook wel drukkend op geblazen gevoel te hebben in mn onderbuik..dacht aan een blaasontsteking..dit getest..geen blaasontsteking. Twee dagen later geen last meer...is dit te vergelijken met bandenpijn?

11. Yris

Yris Niet meer actief

Hoe gaat het nu? heb je nog eens getest?

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb gisterochtend getest, negatief!
    Bandenpijn lijkt ook verdwenen, dus denk dat het niks is geworden deze ronde. Probeer morgen of maandag nog een test te doen, maar verwacht er niet veel meer van.

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Bij mij voelt/ voelde het als een sterke pijnlijke kramp. in de lies/bij de eierstok. Op dat moment kan ik dan ook niet even bewegen. Na een paar seconde zakt het dan weer af en kan ik weer verder. Is dus geen aanhoudend gevoel. echt een kramp, wat er dan even in schiet.

Deel Deze Pagina