Ik heb nog een low rise jeans die nog wel wil. Maar als ik voorover buk, zie je een heel stuk onderbroek want omhoog houden met riem werkt niet meer. Dus lange truien dragen en volgende week eens wat shoppen. Want ook mijn BH zit niet lekker meer...
sja alleen voor jezelf valt het al op, maar afgelopen weekend kwamen er twee vriendinnen na mij toe en die begonnen aan mijn buik te voelen, want zou het nou vet zijn of???? haha ik heb hele leuke vriendinnen en zijn heel spontaan vandaar dat ze ook zomaar op me af kwamen uit het niks haha. Van hun kun je zoiets goed hebben haha, al komt het wel gek over als ik het hier zo typ.. Nou ze wiste nu al dat ik zwanger was, maar heb het weggelachen in de hoop dat ze geloven dat ik niet zwanger ben. vervolgens gingen ze naar mijn vriend toe om te zeggen dat hij goed werk had verricht.... in de hoop iets te kunnen peilen aan zijn reactie. en hij stond er echt zo van: uuu uuuu uuuuu. hij wist niet wat hij moest doen.. gelukkig was er te veel afleiding om ons heen, en ik hoop dat ik op tijd mijn vriend heb kunnen seinen. maar ik denk dat als we het nieuws vertellen dat we dan de reactie krijgen: Zie je wel!!!
ook hier hoor bij de 2e had ik met 9 week zwangerschapsbroeken aan maar ben bang dat ik dat record ga verbreken... 1 week na het testen zaten mn broeken al strak!! gewoon maar lekker van genieten, het is voor een goed doel... en wat een prachtige darmbuikjes zag ik hier!!
Ik heb een paar dagen geleden een zwangerschapsbroek gekocht... Het voelt een beetje belachelijk zo vroeg, maar het zit wel een STUK lekkerder! Zeker tijdens mijn avonddiensten heb ik er profijt van, want de knoop van mijn enige nog passende spijkerbroek, die al behoorlijk strak zat, begon enigszins pijnlijk te knellen tijdens de tweede helft van mijn dienst..!
Jeetje wat herkenbaar... hier een foto van toen zelfs ik t nog niet wist... Dit is een vakantie foto. Dankzij deze foto, ben ik gaan nadenken en gaan testen ghihi Deze foto is een maand geleden gemaakt en ik ben nu 8+4 Heb nu alleen nog maar jogging broeken of lage broeken aan, en heb ookal een meegroeiBH aan moeten schaffen
Dames, koop gewoon een zwangerschapsbroek! Ik kan het iedereen aanraden. Lange trui erover en je ziet niet dat het een zwangerschapsbroek is, en de band kun je voorlopig gewoon dubbelgevouwen dragen! @Missmama: Ja, ik geloof dat ik dan ook een testje zou doen, na die foto!
@raket... wel leuk is dat vrienden en familie na t zien van deze foto ook naar me toe kwamen met de vraag of ik zwanger was... toen kon ik nog nee zeggen, wist t immers zelf niet Als t aan mij lag zou ik t van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben, vriendlief wilt t alleen nog stil houden....
Hihi wat een leuk verhaal! En maar blijven ontkennen, nee ik ben ECHT niet zwanger....! Nou ik ben echt blij dat ik via mp een paar fijne zwangerschapsbroeken gevonden heb. Andere broeken krijg ik niet meer dicht. En ja die meegroeibh is hier ook de enige die ik nog draai, andere passen allemaal niet meer...
Toen kon ik nog zeggen, neeeeee joh ik ben niet zwanger.... niemand wist (behalve mn moeder) dat we bezig waren voor een kindje... Nu vind ik t een stuk moelijker om nee tezeggen terwijl ik het van de daken wil schreeuwen.... dus stiekems weten al een paar mensen het... Nog 3 weken en iedereen mag het weten....
Het is elke zwangerschap verschillend... Ik was bij twee snel dik.... En bij vier tot twintig weken bijna niets te zien....
Hier ook 8,5 week zwanger en heb al twee positiebroeken. Zitten zoveel lekkerder. Heb echt een opgezette buik en gewone broeken doen zeer bij de knoop. Als ik een lange trui of shirt erop heb, ziet niemand dat dit een positiebroek is. Heb trouwens ook zwangerschapsboxers gehaald bij de HEMA, die zitten erg lekker onder de kleding.
Hier hetzelfde "probleem" Had al met 5/6 weken een flink buikje! Nu al nauwelijks meer te verbergen.. Heb zelfs al 2 klanten gehad die vroegen of ik zwanger was! En m'n baas vroeg het al toen ik pas een week of 6 was! Had ik ook al wel een klein buikje, maar hij knalt er nu echt uit haha Baal er wel een beetje van, want hoopte het stil te kunnen houden tot 12 weken.. Maar heb 6 nov weer een echo met 10+4, dus als die oke is ga ik het denk toch maar vertellen Tot die tijd hopen dat ik hem nog een klein beetje kan verbergen!
Ik ook, dwz mijn broeken passen nog wel en kunnen dicht, maar vooral niet zitten gaan, dat kan echt niet meer. Ik ben nu overgestapt op mijn stretch rokjes, met een maat te grote leggings en hoop t zo nog een paar weekjes vol te houden.
Ja! Dat heb ik ook! Ik lijk verdorie al 4 maanden zwanger! Het gekke is dat ik dit bij mijn eerste 2 zwangerschappen niet had... Het ziet er naar ut dat ik mijn zwangerschap dit keer niet kan verbergen tot drie maanden... @ raket78... Ik ben 36, dus misschien toch de leeftijd? Haha
heel herkenbaar haha.. hier ook al een behoorlijk buikje.. wil graag nog het nieuws voor me houden maar moet echt opletten wat ik aantrek en dan nog valt het op vind ik zelf ..
Jaaa Dit komt me ook zoooo bekend voor Morgen zit ik op 6weken en vooral s'avonds plof ik uit elkaar! Gister een verjaardag bij familie, moest echt mn buik inhouden, had het gevoel dat mn kleren veel te strak zaten, pff! Ik was blij toen weer naar huis reden! Knoopjes los, heerlijk. Haha
hier ook precies het zelfde hahahah,lijkt wel of ik al 3 mns zwanger ben,maar idd puur je darmen die opzetten,niet te hopen dat we dan met 5 maanden een tonnetje zijn whahahahah,
Hier valt het mee, zolang ik leggings draag. Merk wel dat ik mijn buik niet meer in kan houden, iets wat ik altijd deed.
Bij mijn 1ste zwangerschap had ik het ook! Met 8 weken kreeg ik een echo omdat het er wel 2 konden zijn vertelde ze ons. Maar het was er maar 1 . met 3 mnd leek ik wel een kleine 5 mnd daarna is het bij getrokken. Er kwam een normale gemiddelde qua lengte en gewicht zoon uit. Ik ben zelf niet zo lang dus