hallo, ik zou echt niet weten waar ik dit neer moet zetten dus doe ik t maar hier. maar ik lijk wel zwanger voel steeds van die plopjes ik mijn buik t zelfde als toen mijn dochtertje schopte voor de eerste keer . ook ben ik met vlagen misselijk en zit soms niet goed in mn vel dat had ik ook bij de eerste . maar kan niet zwanger zijn , ik heb een spiraal en op t moment ben ik ongesteld (beetje maar) 2 weken terug toch maar een test gedaan en natuurlijk negatief . we zijn er ook nog echt niet mee bezig hoor mijn dochter is nog zo jong hihi toch vind ik die plopjes raar hoor denk zo wel terug aan een een fijne en mooie zwangerschap. miss herkent een van jullie dit ook ?
vreemd he.. your body is playing tricks on you.. maar... doe gewoon nog een test.. of als je zekerheid wilt.. een bloedtest geeft uitsluitsel.. en misschien ben je er in je onderbewustzijn toch erg mee bezig...?? succes!
Ik ben nog nooit zwanger geweest. Maar ik heb dit een tijdje geleden ook gehad. Op het werk verklaarden ze me voor gek toen ik zei: "Ik ben nog nooit zwanger geweest en weet dus niet hoe een baby schopt, maar ik kan me voorstellen dat het zo voelt!" Ik heb het maar 2 dagen gehad, en toen hield het weer op. Heel vaag!
@maatjecyprus ik hoef niet te testen hoor want heb een spiraal en ben nu ongesteld . @mamavesmee ik voel t niet aan de buiten kant maar aan de binnen kant ik vroeg me af of meer mensen dit hebben ik vind t wel een fijn gevoel want dan denk ik meteen o ja zo was t toen hahaha miss ben ik er ook wel onbewust mee bezig want we willen ook wel een 2e maar laat mijn spiraaltje eruit halen als britt anderhalf a 2 jaar oud is
oh ik heb dat ook weleens gehad en ik dacht ook even dat ik misschien zwanger was... heel gek was het en het voelde net als de eerste kleine schopjes... van die trillinkjes in je buik..... achteraf bleek ik niet zwanger en waren het schijnbaar gewoon mijn darmen.... als je echt heel erg twijfeld kan je best om een bloedtest vragen hoor....
Ja!!!!! Afgelopen week had ik precies hetzelfde gevoel. Maar ik weet ook dat ik niet zwanger kan zijn, maar toch bekroop me een raar gevoel. Het was vrijwel hetzelfde als bij de zwangerschap van Milan. Maar het zullen vast mijn darmen zijn geweest. Moet deze week mijn regels krijgen, dus dan weten we het zeker!!
ik had ook weleens dingetjes die ik ook in mijn zwangerschap had en nu weer had Toen las ik op dit forum een topic dat er wel meer meiden dat gevoel hadden (ook echt alsof het leek of ze soms gewoon zwanger waren) weet niet precies waardoor het komt, hormonen misschien.
Ook ik heb dat regelmatig. Ik maak er soms zelfs grapjes over dat ik niet zwanger hoef te zijn om een baby te voelen schoppen. Ik vind het ook altijd wel leuk.
"t zijn idd waarschijnlijk je darmen. Je zult het waarschijnlijk voor de zwangerschap ook hebben gehad, maar dan niet de vergelijking hebben gemaakt omdat je toen nog nooit schopjes had gevoeld.
Ja ik heb er ook last van. Al een hele tijd. Ik heb zo vaak gedacht dat ik zwanger was.. Van die ''schopjes'' in mijn buik, en misselijk, vooral ochtendmisselijkheid! Maar volgens mij is het bij mij de hartslag die ik dan voel in mijn buik op zo'n moment, want ik heb het voornamelijk bij het o pde buik liggen.
hier ook een hele tijd gehad...de huisarts zei tegen me doordat mijn huid zo is uitgerekt geweest tijdens de zwangerschap(was echt te veel bij gekomen) de huid van de buik is zeg maar zo dun dat je zelfs van buiten af de darmen zag bewegen...echt ranzig
haha dat zijn je darmen ik had het heel erg vaak een halfjaar nadat de kids geboren waren en vooral als ik rustig was bvb in bed of op de bank lag is erg raar als je dat voor de eerste keer voeld nu heb ik het nog heel af en toe
Leuk he een spiraal....misselijk,slecht in je vel,laag libido en ga zo maar door. Die darmplopjes zijn heel normaal
maar als je twijfelt toch een test laten doen bij de huisarts. mijn moeder is door de spiraal zwanger geworden en wist het pas bij 5 maanden... tot die tijd ook geen b uik, spiraal eruit en de week erna was ze ineens duidelijk 5 maanden zwanger...