Hallo iedereen, mijn vriend en ik zijn al 2 jaar bezig om zwanger te worden, ik gebruik nu ongeveer 2 maanden etos zwanger worden pillen (naar aanleiding van een eerder geopend topic van hier). Uit die topic maakte ik op dat er veelen zwanger waren geworden na het gebruik van etos zwanger worden pillen. Alleen ik had altijd een cyclus van ongeveer 29 dagen en nu zit ik al op de 33 dagen en ik ben nog niet ongesteld (voel wel gerommel in mijn buik) en helaas ook niet zwanger, heb 2 keer getest. wat vinden jullie zal ik stoppen met die pillen of door gaan?? wie heeft er ervaring mee?
Hoi , heb ze ook een tijdje gebruikt. Maar mijn cyclus werd er eindeloos lang door! Pas toen ik met die pillen stopte werd ik 2 weken later alsnog ongesteld (na 70 dagen). Maar bij anderen hoor ik dat de cyclus wel korter wordt. Maar als je een normale cyclus hebt van 29 dagen (weet je of je een eisprong hebt?) zijn die pillen echt niet nodig!
Etos multi zwanger worden is gewoon een multivitamine met foliumzuur. Het enige wat er nog extra aan toe is gevoegd is vitex agnus cactus, dat zou kunnen helpen een onregelmatige cyclus wat te stabiliseren. Het lijkt mij vrij sterk dat je door het gebruik hiervan ineens een langere cyclus krijgt, maar als het voor jou niet goed voelt het gebruik van die pillen zou ik gewoon ermee stoppen.
ik voelde me er echt ziek door eigenlijk.. of het was gewoon het idee.. maar ze zijn ook zo mega groot dat ik er echt tegenop zag om ze te slikken.. toen maar weer gewoon aan de davitamon+ foliumzuur en op dit moment slik ik al maanden niks meer aangezien ik niet meer in de illusie ben snel zwanger te worden en als ik het ben dan begin ik wel. vroeg genoeg
Mijn cyclus werd er ook onrustiger door en langer. Als je je er niet goed bij voelt dan zou ik stoppen... Ik slik ze deze cyclus niet meer. Voel me veel beter en mijn cyclus is prachtig (28 dagen). Heb nu ook duidelijk een eisprong gehad en toen ik de pillen slikte twijfelde ik daar erg over. kan toeval zijn hoor... Doe waar je je goed bij voelt!
Foliumzuur wordt toch echt aangeraden daar al voor het zwanger worden mee te beginnen.. Etos multi works for me! Ze zijn wel groot inderdaad...
Mijn ervaring met etos zwanger worden pillen zegt: stoppen! Ik heb ze gebruikt en mijn cyclussen werden er alleen maar langer door. Heb die dingen weggesmeten en ben toen overgestapt op "gewoon" foliumzuur van de kruidvat.
hier juist weer goede ervaring met etospillen vorige ronde een cyclus van 50 dagen toen met etospillen een cyclus van 34 en zwanger kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk hoor
slik zelf centrum materna +foliumzuur ben er erg tevreden over... etos zwanger worden kun je proberen om je cyclus te verkorten, maar werkt niet bij iedereen!
Ik slik van davitamon Fem natal, maar dat is voor zwangere vrouwen. Maar ik weet niet of het goed voor mij is Ik ben namelijk nog niet zwanger
Daar zit ook foliumzuur in dus kun je prima gebruiken! Ik ben na mijn mk overgestapt op VSM mama. Deze zijn ook met foliumzuur maar ook extra ijzer en andere vitaminen die je kunt gebruiken als je zwanger wilt worden, zwanger bent of herstelt na een bevalling. Ik ben ook wel benieuwd naar de etos zwangerworden pillen. Mijn potje vsm is bijna leeg en ik was ook van plan de etos pillen te gaan proberen!
toen ik etos zwanger worden ging gebruiken werd mijn cyclus idd iets langer, van 28 dagen naar 30. dat was twee maanden en toen was ik zwanger.
ik heb 2 cyclussen etos zwanger worden gebruikt, de eerste cyclus werd me cyclus langer, en de 2de cyclus was me cyclus korter en werd ik zwanger
Ik heb 7 cyclussen etos zwanger worden gebruikt, daarna alleen nog maar foliumzuur. Eerste cyclus was 43 dagen maar dat was van het ontpillen, daarna netjes tussen de 27 en 29 dagen.
Ik ben begonnen met enkel foliumzuur, toen die op waren ben ik over gegaan op de vsm puur mama. Die heb ik een half jaar ongeveer gehad. Toen deze op waren met ik ook overgestapt op de etos zwanger worden.... Ik weet niet of het aan een pilletje kan liggen, maar ja je probeert op een gegeven moment vanalles hé Ik slik ze nog maar een week dus ervaringe heb ik er nog niet mee, we zullen zien.....
Ik gebruik ze al ruim een jaar en ze bevallen me prima. Dan weet ik tenminste dat ik genoeg vitamientjes binnenkrijg voor een toekomstige zwangerschap! Dus geen misselijkheid, rare cyclussen enz hier...
Hallo, Ik heb gebruik de etospillen nu 3 weken, en ik ben 2 dagen overtijd! Maar ook als ik niet zwanger ben, is een beetje extra vitamientjes altijd goed! Denk ik maar! Ik hoop alleen niet dat mijn cyclus ook verlengt wordt...
ieder zijn eigen mening over de pillen.. ook ik ben er na 2 maanden maar mee gestopt omdat ik er een langere cyclus van had... gebruik nu puur mama van VSM. als er maar foliumzuur in zit is het goed. de vitamines zijn een mooie aanvulling
Ik probeer de etos zwanger worden pillen nu een aantal weken, maar zijn er ook mensen die ze proberen die herkennen dat ze steken in hun buik krijgen? Ik weet niet of ik het me verbeeld, omdat ik er ergens over had gelezen dat mensen er last van kregen.. Maar ik heb zo nu en dan steken in mijn buik, die ik volgens mij eerder niet zoveel had. Maar misschien zoek ik er ook wel naar (zoals ik ook nooit last had van pijnlijke borsten, maar sinds we zwanger proberen te worden heb ik het elke maand!)
weet iemand of ze nog verkocht worden? hier zit geen etos in de buurt en op de webwinkel vind ik ze niet...