hier ook wel eens gehad, en doet je weer even terugdenken aan het zwanger zijn. hier ook een spiraal en heb nergens last van, dus ik vind het wel fijn!
ik heb dat ook gehad maar bleek toen al 16 weken zwanger . Over mijn eerste hebben we 2 jaar gedaan waardoor we ervoor gekozen hebben om na de bevalling geen anticonceptie/condoom te nemen. Al die tijd niets in de gaten gehad maar vriendlief mekkerde al vanaf oktober 2007 dat ik anders was (lees: bitcherig) en dat ik maar eens moest gaan testen want mijn borsten waren groter (tsja gaf borstvoeding). Dus toen een test in huis gehaald maar laten liggen omdat ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Met oud en nieuw wou ik schoon en fris het jaar in en besloot in mn uppie om mn gemak die test te doen: want die zou toch negatief uitvallen. en die plopjes die week waren mn darmen.... tsja van al dat gourmetten en snoepen is dat niet zo raar... ik was nog niet uitgeplast maar die streep was al hartstikke paars!!!! Zwanger dus 3 dagen later al een echo en was dus al 16 weken zwanger
Ik voel me precies hetzelfde! Heb het idee dat mijn buik dikker wordt, maar de rest niet. Voel plopjes in mijn buik die lijken op schopjes, mijn borsten zijn soms pijnlijk, misselijk, pijn aan mijn heupen. Maar heb gestest en ben toch echt niet zwanger. Ook al een tijd niet ongi geweest, maar slik de cerazettepil, dus dat kan. Snap het ook niet maar probeer er niet op te letten. Denk dat ik er gewoon teveel mee bezig ben.
ik ben dus wel ongi geweest wel es waar maar een beetje maar dat komt denk ik door t spiraaltje . test heb ik al gedaan maar die was negatief
hallo allemaal , hier ben ik weer !!! om even terug te komen op mijn verhaal toch denk ik nog steeds zwanger te zijn !! niet vanweg de plopjes maar steeds misselijk zijn al de hele week . net evn wat gegeten dan is t ff weg maar t komt net zo hard weer terug (bah) voel me klote !!!! wilde t hier ff kwijt want mijn vriend zegt steeds ahg je bent niet zwanger , waar die miss wel gelijk in heeft maar miss ook niet !!
Toch nog maar eens testen meid Alleen zo krijg je zekerheid. Geeft die nog negatief, ga dan naar de huisarts toe en vraag om een bloedtest! Maar die plopjes heb ik heel vaak. Ik heb de ziekte van crohn en mijn darmen zijn vaak volop bezig. Soms ook een dikkere buik ervan... En die plopjes kunnen anderen dan ook voelen. Maar hier zijn het echt de darmen...
ik heb nog een test liggen ik zal t straks wel ff doen hoef nu niet naar de wc .. of beter morgen vroeg ? toen ik van de eerste zwanger was had ik 1 dag voor nod ook savonds posi getest !!
ligt eraan hoelang je al zwanger zou kunnen zijn als je al een tijdje zou kunnen testen (hoelang ben je overtijd?) kun je hem s avonds doen.
ben niet overtijd ben zelfs pas ongesteld geweest maar ik voel me zo beroerd al een hele week eigenlijk voel ik t zelfde als bij de eerste . mijn vrendin werd ook gewoon ongesteld en was 3 maanden zwanger ..
Owww ik vind het ook spannend!! Ik zag je topic weer en dacht gelijk dat je kwam zeggen dat je zwanger bent!
hier in het dorp is iemand die een spiraaltje had, wilde (nog) geen kinderen en ineens was ze zwanger van een drieling (wil je niet bang maken) een ander vrouwtje hier in de buurt heeft al 2kids en een spiraaltje, ze waren compleet, dachten ze. tot ze ineens ook zwanger was. mij hoor je nooit meer zeggen dat je met een spiraaltje niet zwanger kan worden. (ik hoef er zelf ook geen) toen ik in het begin zwanger was (tussen de 12-16weken) voelde ik ook regelmatig plopjes, volgende de gyn. kon ik de baby nog niet voelen (ook al voor de 12weken) maar vond het zelf ook vreemd. ben ook wel erg benieuwd. succes met testen.
Je kan wel een test doen voor de zekerheid hoor ookal heb je een spiraaltje. Mijn buurvrouw is door de spiraal heen zwanger geraakt, dus het is best mogelijk. Maar dat gevoel heb ik ook zo nu en dan wel eens en bij mij zijn het me darmen. Maar ook ik denk dan soms wel eens terug aan me zwangerschap en dan begint het te kriebelen haha!