ik heb er ook last van, maar heb dat vaker met mn darmen. Nu ook weer.. Heb trouwens ook een spiraaltje, vind het maar een vervelend ding. Maar goed, terwijl ik dit schrijf voel ik die plopjes ook.
hallo hier ben ik weer, heb net een test gedaan en dacht een vage straap te zien . maar denk dat t een voorbeeling was . ik dat stripje er even uitgehaald (kruidvat 2 voor 5,-) zie ik helemaal rechts dus uit t zichtvakje een dikke rode streep !!!
Zie alleen een donker rode controle streep en geen 2e streep.. Dat andere streepje (wat jij misschien bedoelt) is iets anders en niet af te lezen als zwanger of niet-zwanger streep.
hoi had nog een ander topic geopend en daar had ik ook de negatief foto staan , dat topic is gesloten nu maar daar was iemand die wel een streep op de goede plaats zag staan en heeft er 2 lijntjes bij gezet . kunnen jullie even kijken ?
http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/217541-ppff-zwanger-2.html krijg de foto er niet op maar hier staat ie iig
dat was ik.. op de foto die je hier hebt neergezet.. pag. 5 zie ik m ook als ik mijn scherm kantel...zal s kijken of ik die wat duidelijker kan krijgen voor je.. die neg.foto in het andere topic is door het plaatsen niet beter geworden en ik kan me voorstellen dat niemand daar iets op ziet... momentje..
en in kleur.. moet wel zeggen dat de foto er niet beter op wordt wanneer je m vergroot... maar goed.. tis voor t idee.. ik zeg ook niet dat dit lijntje zwanger betekend hoor.. zie meer van dit soort lijntjes voorbij komen dus hang me er niet aan op, maar als ik t was geweest zou t wel genoeg zijn om iig over een paar dagen nog een keer te testen...maar das persoonlijk..
zeker wanneer je je scherm kantelt wordt ie nog iets duidelijker.. spannend meid.. hou t wel in de gaten he.. met je spiraal en hoger risico wat betreft bbz..(zo ik hier heb gelezen...)..