kopieren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angela24, 18 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela24

    angela24 Actief lid

    28 jan 2006
    409
    0
    0
    Misschien stom maar wij willen onze echo plaatjes kopieren als verrassing voor de opas en omas maar ik vroeg me af of dit wel kan. Volgens mij heb ik ooit ergens gehoord dat je ze niet mag plastificeren toch?? het schijnt dan te vervagen helemaal.
     
  2. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Kopieeren kan wel, maar ga niet plastificeren!!!
    Dit deden wij nl ook met onze 1e echofoto en hij werd helemaal zwart.
    Dat komt omdat het van dat dunne fotopapier is en als je het laat plastificeren wordt het te warm en smelt de print erop.

    Dus weg foto toen, nou en dan baal je hoor!!

    He succes ermee!
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat goed dat je dat schrijft want ik had er ook aan zitten denken om te plastificeren, maar dat ga ik niet doen dus!!
    Gr Carry
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Probeer je echo te scannen en stuur hem naar de fotodienst van bv de Hema .
    Dan laat je hem afdrukken en heb jij je echo`s voor de Opa`s en Oma`s en die zullen zeker niet vervagen ;)
    Dit heb ik zo ook gedaan en ze in mn baby albums geplakt .

    Groetjes Joyce
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb mijn ouders een echofoto gegeven en die heeft mijn vader geplastificeerd voor mijn moeder, helemaal prima! Ook mijn bazin op t werk heeft de echofoto's van haar kinderen geplastificeerd, was ook goed gegaan... Weer dus niet hoe dat kan dat die van jou helemaal zwart werden!
     
  6. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Even een technische uitleg... die echo plaatjes worden dmv hitte afgedrukt vanuit het echo-apparaat... is geen inkt of zo iets, maar heel speciaal papier.. daarom kan het dus zijn wanneer je ze lamineert (en dat is dus met hitte) dat het plaatje verdwijnt, omdat het fotopapier reageert.. gewoon een laagje plastic moet geen kwaad kunnen..maar dan niet met behulp van hitte..
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dan zal het daar door komen!! Mijn ouders hebben zelf zo'n lamineerapparaatje thuis en volgens mij zonder hitte.
     
  8. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, kwam bij mij door de hitte idd.
    Zonde he, dus denk er goed om.
    De tip van Joyce vind ik erg goed!!
     
  9. yofoda

    yofoda Actief lid

    ik heb ook de eerste echos van me dochtetje laten plastifiseren
    maar ik ben ook in het bezit van een echo video van me dochter dat deden ze toen nog in het ziekenhuis

    groetjes jolanda
     

Deel Deze Pagina