Herkennen jullie dit? Heeft dochterlief net een nieuwe luier aan vind ze het dan nodig om te gaan poepen. Kan ik weer gaan verschonen Dochterlief net aangekleed. spuugt ze de boel onder. Dochterlief fris en fruitig onder de douche vandaan plast ze zichzelf weer onder. Kennen jullie evt andere voorbeelden? Ik denk dat dit best herkenbaar is of niet! O ja dochterlief kan natuurlijk vervangen worden door zoonlief als je een zoon hebt
Voor de fles geef ik haar altijd een schone luier. Tegenwoordig heeft ze de gewoonte om na de fles haar luier vol te baggeren. Ik moet daar zo ontzettend om lachen altijd. Ze perst dan haar lipjes op elkaar en concentreert zich heel erg op 1 punt... als ze klaar is begint ze te lachen en ik dus ook.. hylarisch!!
Nou idd... Als je dochterlief vervangt door zoonlief... Dan had ik t kunnen schrijven... Heb hier dus de gewoonte aangenomen om NA het voeden de luier te doen... Want tijdens t eten, krijgt zoonlief ineens n frons... Een persgezicht, wat geluid beneden en dan een heeeeeeeeeeeeeeeele brede grijns... Tja, als je t kwijt moet...
Hier wordt altijd gewacht met poepen totdat ze een schone luier om heeft. Of je het nu iets uitstelt of juist eerder doet: zodra ze hem om heeft wordt hij 's ochtends volgepoept haha.
Hier inderdaad ook, schone luier na de fles want anders poept ze hem weer onder Overigens spuugt ze hier regelmatig dus regelmatig 2 setjes kleding per dag, met een beetje mazzel wel maar 1 romper maar vaak zijn dat er ook 2 En niet alleen van t spugen hoor, maar vaak een lekkere bagger luier
Haha ja de luier volpoepen na de voeding heeft ze hier ook even gedaan. Toen verschoonde ik haar ook na de voeding haha! Net of ze in een schoen luier willen poepen
Het is hier ook hobby om de luier vol te hebben als je net alles bij elkaar gepakt hebt en op het punt staat de deur uit te gaan.
Wat dacht van een wedstrijdje synchroonpoepen net voordat je deur uit gaat. Dat is hier ook een grote hobby.
stiekem ben ik dan toch blij met een jongetje want ik kan zien of dat er iets aan zit te komen of niet (er blijft niks over van zijn ballen ze weten dat er een smelly attack aan zit te komen en kruipen snel weg ofzo) en zit er iets aan te komen dan blijft de oude luier lekker nog even aan. Ik heb gelukkig ook niet zo'n jongetje dat geniet van de vrijheid van het even niet aan hebben van de luier en dat dan de boel onderplast (is echt maar 1x gebeurd en toen mikte hij in zijn nieuwe luier) ook spugen is hier nauwelijks gebeurd, maar toch moet ik zijn en mijn kleding vaak 2x per dag wisselen hij smeert er namelijk al zijn etens resten in zelfs met een schort aan ipv een slabber
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik doe mijn behoeftes ook het liefst op een schone wc Mijn zoontje vind het ook bere leuk om onder de douche of in badje te plassen, en een lol dat ie dan heeft om zijn eigen straaltje Echt grappig!
Nou zo'n zoontje heb ik dus hahahaha Het is hem al meerdere malen gelukt om de boel onder te plassen. En dan ook op momenten dat ik heel snel probeer te verschonen, alles klaar heb liggen...