nog even doorbikkelen

Discussion in 'Zwangerschap' started by julia6, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Ik kan mij niet meer herrinneren dat ik bij mjn eerste ook zo rond deze tijd af en toe lage buikpijn had. Echt van die menstruatiepijn. Het zijn geen voorweeen, tenminste, voelt niet zo 'echt' als een wee. Soms zit het er gewoon, een minuut of 5 of 10 en neemt het weer langzaam af. Hoort dit ookal weer bij het indalen of bereid de baarmoeder zich voor op de bevalling? Ik hoef nog maar 2 weekjes, dus bikkel wel even door, het is ook niet een enorme pijn ofzo, maar vroeg me gewoon af of meer van jullie dit in dit stadium hebben?

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat schijnt normaal te zijn, en het zijn wel voorweeen :)
    Ik had het 3 weken geleden ook, en dat is dus niet goed rond die termijn. In het laatste trimester is het normaal om dat af en toe te hebben, zeker op het laatst.
    (volgens mijn vk dus)

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Echt waar joh? Voorweeen die zo lang duren aan 1 stuk? Hopen maar dat tijdens de bevalling de weeen wat korter van duur zijn dan, haha! Maar dat zal wel, ging inmmers bij de eerste ook erg snel en vrij makkelijk. En inderdaad, kan me voorstellen dat het, toen jij ze had, nog een beetje aan de vroege kant was ;) Hopelijk heb je er geen last meer van!

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee gelukkig geen last meer, was wel schrikken want ik kreeg die week ook nog een bloeding, maar alles is weer normaal, ben vanochtend weer op controle geweest en alles ziet er normaal uit :)

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Oh gelukkig maar! Zijn er meer die deze buikpijn hebben en zo nog gewoon een paar weken doorlopen/liepen zonder meteen te bevallen? Of kan dit een teken zijn dat de bevalling misschien toch wat eerder begint dan rond de 40ste week?

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

Feb 11, 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik heb al vanaf 30 weken last van voorweeën, maar zoals je ziet ben ik nu 38 weken zwanger en hij zit er nog steeds ;) Hoeft dus niet altijd wat te zeggen. Heb nou wel een rustig weekje gehad en sinds gisteravond is het weer flink aan t rommelen en ook pijnlijker dan eerst, dus wie weet zet het nog es door, maar volgens mijn vk zeggen voorweeën ook niks over wanneer de bevalling begint (helaas :p )

Als het niet je eerste is schijn je er ook meer last van te kunnen hebben.. maar daarmee heb ik geen ervaring aangezien het mijn eerste is :p

7. anna mamma

anna mamma Actief lid

Feb 8, 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Herkenbaar. sinds paar weken ook af en toe last van.
    Ongi achtige buikpijn die dan na even weer afneemt.
    Hoort erbij. Baarmoeder bereid zich voor.

Succes en tel met je af.

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Ok, gelukkig maar! Dan inderdaad aftellen geblazen! :)

9. dreami3j

dreami3j Actief lid

Feb 14, 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Heey julia,

Ik ben net bij mijn vlk geweest en ik heb wat jij nu beschrijft nu ook aan haar uitgelegd. Bij mij waren het indalings weeen! En is nu helemaal ingedaald en klaar om te komen wanneer hij dat zou willen.

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Oh goeie dreami3j! Dank je voor je berichtje! Ik moet zelf woensdag naar de vk en hoop dat uk dan ook is ingedaald, was ie 2 weken geleden namelijk nog helemaal niet. thx!

11. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Mijn VK zegt dat t indalingspijn is!

12. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb dit ook al een tijdje, af en toe echt van die pijnlijke zeurderige menstruatiepijn. Volgens mij zijn dit wel voorweeen hoor.... Met zo'n pijn is mijn vorige bevalling ook begonnen (na een aantal weekjes voorwerk) en toen was onze dochter er binnen 2 uur. De vk heeft tegen me gezegd dat ik meteen bij de eerste wee moet bellen dus ik zit iedere keer met de tel in mijn handen als ik weer wat van die krampen krijg ;)

indalingspijn is het bij mij iig niet, want de beeb is al ingedaald...

13. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    ik heb het nu ook,...en die van mij is ook al ingedaald;)
    de vorige was er in totaal in 3 kwartier dus ook ik bel al snel straks hahah;)

Share This Page