Hier nog één hoor. Ik denk dat het handig is om een pb te sturen want ik vermoed dat door de verhuizing het topic ook niet meerin ahar onderwerpen is blijven staan.
hoi fleur, wat verricht jij een onzettend goede daad voor je nichtje, maar ook voor je schoonzus, je zwager, en indirect je broer en schoonmoeder. Super ben je! veel succes!
Weer haal ik ff het topic naar voren, want ben best benieuwd hoe het met je nichtje gaat, Fleur. En met de hele situatie.
Heb Fleur afgelopen week een pb gestuurd. Kan volgens mij in dit nieuwe forum niet meer zien oftie in de wachtrij staat. Ze zou wel met het gehele gezin nog op vakantie meen ik me te herinneren.
Jeetje Fleur! Ik ben er even stil van hoor. Niet alleen omdat ik zojuist 25 pagina's heb gelezen, maar ook door alles wat je hebt meegemaakt dit jaar. Allereerst, respect. Vanaf dag 1 heb je goed gehandeld, je hart is van goud! Dat meiske had geen betere oppas kunnen krijgen die week dan bij jou thuis, want oh wat heb jij er werk van gemaakt. Je hebt tevens je zwager en schoonzus geholpen met het onder ogen zien van de problemen. Dat je schoonzusje zo ernstig ziek bleek wist jij uiteraard ook niet en dat is vreselijk! Ik hoop echt dat ze weer helemaal de oude wordt. Hopelijk laat je gauw weer wat van je horen want vanaf nu ga ik deze topic heel vaak checken. Gelukkig heb ik het niet vanaf februari meegekregen, dat had ik met de kleine vast niet kunnen verdragen, het is zo hartverscheurend allemaal. Heel veel sterkte, plezier en geluk. Liefs Ellenore