Ik vind dat je het goed gedaan heb Ik ben ook blij dat het zo opgelost is. Zo zie je maar mensen lopen gelijk te gillen bel de AMK. Dan was alles nog verder stuk geweest.
Fleur, je bent een kei! En wat positief dat je zwager zelf het kamertje heeft opgeknapt en de meubeltjes heeft geregeld.
Wauw ik vind het fantastisch zoals je het allemaal opgepakt en geregeld hebt Fleur! Ik hoop dat het snel beter gaat met de moeder van dit kindje, want ik denk dat ze er zelf niet veel aan kan doen, behalve dat ze zelf al veel eerder aan de bel had moeten trekken, en anders haar man wel. Veel suc6 en sterkte met alles!
Super dat je dat voor je nichtje, zwager en schoonzus doet! Ik hoop dat het snel weer beter met je schoonzus gaat!
Wat heerlijk om te lezen dat je nichtje zo goed gedijt bij jullie in huis. Super dat jullie zo goed voor haar zorgen en dat je eigen kids het ook prima vinden zo met 3 kindjes. Ik hoop dat je schoonzus de juiste hulp krijgt voor haar depressie, zodat ze op termijn de zorg voor haar dochtertje weer op zich kan nemen. Meid, heel veel sterkte!
Volgens mij kun je bij het AMK ook eerst informatie inwinnen over je "plan van aanpak". Je kunt ook het consultatiebureau om advies vragen of desnoods contact zoeken met hun huisarts? Ik snap dat het erg moeilijk is om het rechtstreeks tegen hun te zeggen maar er moet echt iets aan deze situatue veranderen.
oeps sorry, ik had niet alles gelezen...... lees nu dat je nichtje bij jou in huis is. Vertroetel haar maar flink!
Wat geweldig dat je dit doet Fleur! Ik ben erg blij voor je nichtje dat ze nu de verzorging krijgt die ze nodig heeft Heel veel succes!
Fleur, wat fantastisch dat je dit allemaal doet! Ik denk ook dat het je heel veel voldoening geeft nu je zo'n kleintje gewoon op ziet bloeien en je de zekerheid hebt dat ze in goede handen is...
Hallo dames, Er is weinig update te melden me nichtje is hier nog steeds en ontwikkeld zich met de dag meer. Tijgeren kruipen ze doet het nu allemaal. eten doet ze nu weer net zo goed als voorheen want ze miste de papa en mama wel verschikkelijk. Ze gaat nu net als roos om 1815 naar bed en opend de ogen voor het eerst om 700 /730. Het gaat met me nichtje nu gelukkig helemaal top. Er is wel een behandelplan opgesteld voor me schoonzus en die is nu tot mei. maar dan is ze er nog lang niet. De vakantie is inmiddels geboekt en me nichtje gaat mee. Me nichtje gaat eind volgende maand pas mee met me zwager op bezoek bij me schoonzus.
vind het zo knap dat je dit doet, jeetje zeg , jij bent echt een top mama. Suc6 met je nichtje, en ik hoop dat haar moeder snel weer hersteld van alles, zal voor haar wel moeilijk zijn nu ze dingen mist van haar kindje.