Ik ben nu 21 weken zwanger en hen sinds aantal dagen behoorlijke druk op mijn borst, met steken. Hebben meer mensen dit?
Geen kortademigheid....maar precies in het midden van de borstkast. Ook af en toe krijg ik steken. Krijg soms wel beetje benauwd.
heb het ook soms...heel vervelend waardoor het komt geen idee Ben al wel vanaf het begin sneller buitenadem maar soms is het idd alsof er iets tegenaan drukt, gaat gelukkig ook wel weer weg na een tijdje
Voeten van de baby of Hoge bloeddruk!! Ik had t ook alof ik een riem onder mijn borsten had zitten, ik weet niet of je dat ook bedoeld.. Ik zou je verloskundige of gyn even bellen. Ik had t ook rond 20 wk en mocht niet meer volledig werken daarna...
Heb dit ook al vanaf 20 wk zwangerschap, ook niet de hele tijd, maar af en toe Heb nu regelmatig controles, omdat het zwangerschapsvergiftiging kon zijn. Ook kan het een longembolie of nierstuwing zijn. Niet om je bang te maken hoor, maar het lijkt me wel slim da je er even naar laat kijken. Bij mij is verder alles gewoon goed en weten ze niet precies wat de oorzaak is waarschijnlijk gewoon de spieren tussen mijn ribben die nu anders moet werken ivm de groeiende buik. Hoop dat dit bij jou ook het geval is sterkte iig.
Uhhh, ik weet niet wat het is maar ik ben net 5 weken zwanger en ik had gister echt pijn onder bij mijn ribben (tussenstukje waar middenrif/borstbeen zich begeeft. Kan moeilijk uitleggen. Daar in het midden dus ! Pijn met een druk en kortademig. Lijkt me sterk dat het al door de zwangerschap komt, al heb ik dit nooit eerder gehad. Ben zwanger van de tweede. Kan je ook niet helpen, bij mij is het nog meer een raadsel?! Verloskundige ga ik pas voor de eerste keer 22 augustus heen.