Ik hoorde het hartje eerst ook niet maar als je dan een beetje creme of olie aan doet dan hoor je hem al vrij snel. Bij mij ligt de baby al vlak onder mijn navel Suc6 Dikke kus Fennita
Heb vanmiddag de angelsound gekocht en het eerst op mijn eigen hart uitgeprobeert....en ben daarna op zoek gegaan. En ja hoor....in 1 keer gevonden Wat een mooi geluid is dat zeg. Ik weet zeker dat ik de hele zwangerschap door heel veel plezier ga beleven aan dit dingetje! Ik maakte me al helemaal druk omdat ik nog niets gevoeld had en ook nog niets was aan gekomen....maar dit neemt al mijn zorgen zo weg pffff....dat voelt goed hoor! Het hartje klonk wel wat verder weg dus denk dat de kleine zich goed naar achter verscholen had
goede morgen dames!ik ben geweest naar de VK en alles gaat goed met de kleine van ons!gelukkig ik maakte gewoon te veel zorgen zei de VK voor niets,haaha,en dat het heel bijzonder was dat ik uuberhout het kindje heb gevoeld in deze weken van me zwangerschap.....maar het gaat gelukkig goed
Jessenia; fijn om te horen dat alles goed ik met de kleine. Nu proberen lekker te genieten van het wondertje in je buik ! Liefs sappie