hallo, Weten jullie iets dat goed helpt tegen misselijkheid. Heb al medicijnen gekregen van de dokter maar die helpen niet al te goed. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook, ben dan 7 kg vermagerd. Kon geen eten en dank ruiken. gtrs
Eten voordat je uit bed stapt. Ook al kun je het niet zien of ruiken, dooreten. Ik doe dat dus ook, gewoon snel kauwen en doorslikken. Dan eet ik ongeveer na 3 uur weer. Dit was/is het enige wat bij bij hielp( helpt) tegen de misselijkheid, succes ermee,
ik kreeg de tip om iets te drinken met koolzuur erin. daar ga je namelijk van boeren en daar schijn je van op te knappen. probleem is natuurlijk wel dat je het moet op drinken. verderis het eten voordat je uit bed komt wel de goede manier hoor. ik had in het begin crackers naast mijn bed liggen en daar at ik iets van voordat ik mijn bed uit ging. sterkte ermee. gr tascha
Ik eet dan pepermunt dat helpt bij mij en van die kleine crackertjes die ook als toastjes gebruikt worden. Gewoon zorgen dat je genoeg eet, want als je maag leeg is kun je beroerd worden door alle veranderingen in je lichaam. Sterkte, Liefs San
Hoi, Ik had er ook al eerder een topic over geopend, ik heb hetzelfde, inmiddels ook 7 kg kwijt.Bij mij helpt toch rust, ik moet gewoon echt een stapje terug doen, ik heb het sporten wat teruggeschroefd, af en toe s'middags even een dutje op de bank. Werkzaamheden verdelen over de dag, en elke twee uur wat lichts eten of drinken. Geen grote hoeveelheden.Bij mij gaat het redelijk, nog wel misselijk maar het is nog te doen. Inderdaad etensgeuren, ik word er niet goed van, maar toch wat eten, dat helpt. Sterkte!