Omdat leerkrachten hun pauzes anders wensen te benutten, wordt er binnenkort hier op een basisschool een drone ingezet tijdens de pauze. De juffen en meesters hebben geen zin meer om tig ro djes te lopen over het schoolplein... Dit ding zou zelfs valpartijen en ruzies kunnen herkennen. Als hij dit "ziet", krijgt de lerarenkamer een seintje waarop zij op hun beurt kunnen ingrijpen. Ben ik nu zo ouderwets dat ik dit echt te gek voor woorden vindt? Hoe vaak heeft een juf of meester nu eigenlijk pleinwacht in de week? En is dit dan zo erg? Of dit ding ook scheldpartijen registreerd of kids die stiekem het schoolplein dreigen te verlaten, wordt niets over gezegd. Wat is jullie mening hierover? Zie ik spoken en moet ik mijn mening bijstellen of begrijpen jullie mijn vraagtekens? Het betreft gelukkig niet de school van mijn kind maar wie weet gaat dit de toekomst worden.
Leuk verzonnen. Ik ben jaloers dat wij niet zo'n briljante 1 aprilgrap hebben bedacht op onze school.
De test zal plaatsvinden op vrijdag 1 april 2016 om 10.30 uur. Belangstellenden kunnen zich aanmelden bij de school Nee dat is denk ik toch een 1 april grap. In de kranten staan ook elk jaar 1 april grappen die vaak heel serieus overkomen. Zo was mijn moeder 2 jaar geleden in paniek omdat ze op het nieuws had gehoord dat ze wolven gingen vrijlaten in de bossen in België
Wat nou, slechte grap, ik vind hem briljant. Maar toen je in het artikel las dat de ict-er van school samen met de ouders zelf de software heeft ontwikkeld, ging er geen lichtje bij je branden???
Ik woon ook in deze plaats, maar had de grap nog niet voorbij horen komen. Vriendinnetje van zwemtraining zit op deze school, zal haar moeder er dinsdag eens naar vragen... Ben wel benieuwd waar jij nu woont en of ik je ken Mijn dochter zit op de C.