BEste Verloskundige, Heel deze zwangerschap verlies ik al behoorlijk veel slijm. ZOveel dat ik er elke dag een hoop inlegkruisjes in moet doen. Van de week met afvegen zat er in me slijm een rood bloed sliertje. Maar was maar 1 keer en maakte me er verder niet zo ongerust door. Nu ging ik vandaag naar de wc en lag er in me inlegkruisje een klodder slijm met een helder rood bloed sliertje erdoor heen. Nu heb ik bij de echo gehoord dat het flapje van me placenta voor me baarmoedermond ligt en verder een voorliggende placenta heeft, ik weet niet of het daar mee heb te maken maar toch. Net op de wc was er geen bloed meer te zien, maar nu toch de 2e keerr deze week. Verder ook niet echt krampen wel is de kleine wat drukker dan normaal, maar kan ook komen dat ik ze nu meer gaat voelen natuurlijk. Nu vraag ik me af moet ik me zorgen maken ? Of al contact opnemen met de VK of pas als het erger word met krampen? Ik hoor het graag van u ps ben bijna 22 weken zwanger hartstikke bedankt alvast
hoi, een klein sliertje bloed kan geen kwaad. De baarmoedermond en vagina zijn heel rijk doorbloed en er hoeft maar iets te gebeuren of er kanpt een vaatje en dan zie je een beetje bloed. Dat kan na vrijen, na harde ontlasting of soms zomaar. Als het echt van de placenta zou zijn zou je veel meer bloed verwachten. Dit kan geen kwaad. Mirjam
net weer op de wc, veel slijm met een klein stukje stolsel met bloed. Dat was donkerrood tot zwart en helder rood bloed een beetje, heb al een maand geen sex gehad dus daar kan het niet van zijn. Maar zolang het een beetje is is het niet erg toch? en is dit wel nodig om door te geven aan de VK of niet? aangezien mijn placenta een stukje voor de baarmoedermond ligt en lees daar allemaal enge verhalen over. bedankt !
hoi, overleg maar even met je eigen verloskundige, ik denk dat dat je ook meer gerust kan stellen. Mirjam