Hoi, Ik vind het maar moeilijk hoor die flessen.....pfff Ik geef nu dus 5 flessen van 180 met 6 schepjes, maar ze meld zich eigenlijk niet meer. Dus ze kan naar 4 flessen maar 's nachts red ze het eigenlijk niet. Ik heb nu een weekje 4 flessen geprobeerd, overdag gaat super goed! Want met 5 flessen drinkt ze ze niet leeg en moet ik haar echt de fles gaan geven als ze nog geen honger heeft omdat ik anders niet uitkom met de tijden. Maar 's nachts komt ze dan dus wel met 4 flessen. Ik heb de laatste fles rond 9 uur/half 10 gegeven maar dan komt ze dus om 5 uur. En ik kan dan makkelijk wachten tot 7 uur, dus het lijkt alsof ze ook dan geen honger heeft....heel raar. Nu zit ik te denken om evengoed naar 4 flessen te gaan en haar om 23 uur (of als wij naar bed gaan) gewoon wat water met 1 schepje te geven. Zodat ze het 's nachts misschien wel wat langer slaapt (weet niet of dit werkt hoor). Want overdag 5 flessen is bijna niet meer te doen, ze drinkt ze niet uit en dan komt ze dus ook soms 's nachts. En 4 flessen komt ze rond 5 uur 's nachts. Of zou ze hieraan moeten wennen? Moet ik haar dan laten huilen? Want de fles hoeft ze niet persee. Wat zouden jullie doen? Ze is trouwens 4,5 maand.
Hoe laat geef je nu die 4 flessen? Misschien een idee om de 4e fles om 23.00 uur te geven? Of misschien wel iets eerder, maar dan met Nutrix erdoor? Of wel 5 flessen geven, maar de laatste fles dan langzaam afbouwen? Volgens mij kun je beter 5 flessen geven zolang je nog geen bijvoeding geeft. Groetjes Saskia