Mijn verhaal.. Het afgelopen jaar drie keer een vroege miskraam gehad :x Nu afgelopen weekend weer een heeeeeeeeeeeeeel licht positieve test, maar dinsdag (nod) toch weer bloed en gisteren best veel. Maar vandaag is het op eens helemaal over. Ik heb net een testje gedaan en deze is nog steeds licht, maar donkerder dan die van zondag. Zou het kunnen? Iemand (positieve) ervaring? Ik weet natuurlijk dat er niets anders op zit dan wachten en dat bloed weinig goeds voorspelt, maar ja.. Ik blijf stiekem toch hoop houden. Ik hoor graag jullie ervaringen. Groetjes Anne
Anne wat naar voor je allemaal... en wat een onzekerheid weer... ik kan met je meepraten want ik heb ook er al 3 achter de rug... en inderdaad je moet wachten hoe vervelend het ook is. mijn ervaring is dat dit niet positief is maar het kan ook anders... bij mijn zoon was de test na 1 dag overtijd knal positief. bij deze 3 duurde het echt een week voordat de test echt duidelijk was. waarschijnlijk omdat het vruchtje niet snel groeide heel veel sterkte de komende dagen en ik duim voor je