zoals hierboven al staat, en dan bedoel ik niet voor een plasje! ma oh man ik moet soms wel 4 x op een dag. geen diaree ofzo. ik eet wel veel rijstwafels en drink best veel karnemelk. zou het daar aan liggen? tja ik weet wel beter zo als niet kunnen maar krijg van die schrale billen hahaha
het kan ook zijn dat je lijf zich alvast aan het ledigen is.. dat kan weken van te voren al beginnen, sommige meiden hoeven pas een paar uur voor de bevalling maar sommige ook vanaf een week of 36 dagelijks heel vel. Je lijf is zich waarschijnlijk aan het voorbereiden op de bevalling.. Succes en zacht wc papier is nu wel een must denk haha
ja als dat waar is hahaha. ( oh jee bevallen, dat moet ook binnenkort gebeuren ja hahaha) ja heb het idd al vanaf een week of 36. en dan denk ik weleens? wat heb ik nou voor raars gegeten of zoveel? en dan kan ik niks bedenken. kan gelukkig normaal gesproken ook altijd goed maar 4 x op een dag is wel erg veel. kost me zo een uur op een hele dag hahaha. (wat een onderwerp weer )
Hahaha, idd lekker onderwerp! En kost niet alleen een boel tijd, ook nog eens klauwen vol met geld aan wc papier! Dat vliegt er hier doorheen!
gelukkig hebebn we twee weken geleden heel veel toilet papier ingeslagen bij de makro... net of ik er een voorgevoel van had he? maar idd de rollen vliegen erdoor heen.
Hier ook zo..! Heb vanavond weer een lading geleverd, maar nu maar afwachten wanneer ik weer heen moet.. Zit sinds kort aan de yoghurt met lijnzaad en activia, dus ben erg beniewd of dat gaat werken.. Ik ga liever 4 keer per dag naar de wc dan 1 keer in de zoveel tijd..