moeten jullie ook zo vaak naar toilet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by henkie24, Jan 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

zoals hierboven al staat, en dan bedoel ik niet voor een plasje! :D
    ma oh man ik moet soms wel 4 x op een dag. :oops: geen diaree ofzo. ik eet wel veel rijstwafels en drink best veel karnemelk. zou het daar aan liggen? tja ik weet wel beter zo als niet kunnen maar krijg van die schrale billen hahaha :oops:

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

het kan ook zijn dat je lijf zich alvast aan het ledigen is.. dat kan weken van te voren al beginnen, sommige meiden hoeven pas een paar uur voor de bevalling maar sommige ook vanaf een week of 36 dagelijks heel vel. Je lijf is zich waarschijnlijk aan het voorbereiden op de bevalling..

Succes en zacht wc papier is nu wel een must denk haha

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hier ook 1!haha!
    Maar als het een voorbereiding is, alleen maar beter!

4. henkie24

ja als dat waar is hahaha. ( oh jee bevallen, dat moet ook binnenkort gebeuren ja hahaha)

ja heb het idd al vanaf een week of 36. en dan denk ik weleens? wat heb ik nou voor raars gegeten of zoveel? en dan kan ik niks bedenken.

kan gelukkig normaal gesproken ook altijd goed maar 4 x op een dag is wel erg veel. kost me zo een uur op een hele dag hahaha. (wat een onderwerp weer :oops: :p )

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hahaha, idd lekker onderwerp! :)
    En kost niet alleen een boel tijd, ook nog eens klauwen vol met geld aan wc papier! :D

Dat vliegt er hier doorheen!

6. henkie24

gelukkig hebebn we twee weken geleden heel veel toilet papier ingeslagen bij de makro... net of ik er een voorgevoel van had he?
    maar idd de rollen vliegen erdoor heen.

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Oh wat kijk ik daar naar uit! Ik mag in mijn handjes knijpen als ik 1 x in de vier dagen moet :( .

8. henkie24

nee das ook niks nee [-( lijkt me ook heel vervelend

9. 2009mama

2009mama Niet meer actief

hier ook :( ik zou ook blij zijn als het zometeen een stuk makkelijker gaat :p

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Me too! :confused:

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Hier ook zo..! Heb vanavond weer een lading geleverd, maar nu maar afwachten wanneer ik weer heen moet..:oops:
    Zit sinds kort aan de yoghurt met lijnzaad en activia, dus ben erg beniewd of dat gaat werken..:p

Ik ga liever 4 keer per dag naar de wc dan 1 keer in de zoveel tijd.. :)

Share This Page