Nee hij heeft de bmr vaccinatie nog niet gehad. Ik was op het bureau toen hij net 13 mnd was. De cbarts vond hem toch iets te jong om te geven, dus heb ik een nieuwe afspraak moeten maken na onze vakantie begin september. Dus daar komt het dus niet van. Vanmiddag nogmaals getempt en weer was het 36,5. Hij heeft ook weer wat gegeten en drinken doet hij weer als vanouds. Ik ben zo blij dat de koorts gezakt is. Heb me zoveel zorgen gemaakt!
Het is altijd echt heel vervelend die koorts en zeker als ie wat hoger is dan voelen ze zich vaak naar. Gelukkig is ie nu een beetje opgeknapt. groetjes kim
Heb ik vorige maand gehad met ons mannetje, maar pff wat maakte ik me ook zorgen! Hij had 40 / 42 graden koorts, 3x bij de huisarts geweest 2 keer bij dokterpost aan de tel. gehangen, maar ze deden gewoon niets! Wat voel je je dan onbegrepen! Uiteindelijk na 5 dagen zakte de koorts, en zo ineens was mijn vrolijke actieve mannetje weer terug van weg geweest. Nu heeft hij wel al +- 2 weken uitslag in zijn nekje, en vorige week op zijn billen.. Nu denk ik toch dat het 5e of 6e ziekte is (geweest).. Misschien dat jou zoontje dit ook heeft? uitslag komt dan namelijk pas na een paar weken..
De koorts is nog steeds weg, de vlekjes breiden zich wel uit. Maar hij is nog zo hangerig. En slaapt ineens ontzettend veel. Normaal op een dag bij elkaar 2-2,5 uur, gisteren ineens 4 uur! En nu ligt hij alweer in bed, terwijl hij om 8.15 uur wakker was! ( wel fles gehad om 5.30 uur). De dagen dat hij ziek was heeft hij wel erg weinig geslapen
fijn dat je zoontje nogsteeds koortsvrij is! als het 6e ziekte is, zullen de vlekjes waarschijnlijk snel afnemen. het klinkt toch heel erg als wat mijn zoontje vorige week ook had. paar dagen hoge koorts, hangerig, huilerig, slecht slapen. daarna paar dagen vlekjes en inhaalslag qua slapen, en ook weer vrolijk en goed eten. ik gok bij mijn zoontje op 6e ziekte, komt wel overeen met de beschrijvingen hiervan in ieder geval.