erge steken in linkereierstok.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Saartje123, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    De laatste maanden heb ik steeds last van erge steken in mijn linkereierstok. Het is alsmaar van mijn eisprong tot mijn menstruatie.

Als ik bijvoorbeeld ga rekken, niezen of op de bank plof voel ik het echt even wat extra. Maar ik voel dit dus de hele dag door. Soms lijkt het ook een soort van spierpijngevoel in de eierstok. Ik vind het moeilijk om het precies te beschrijven.

Als ik over de plek ga met mijn hand dan voelt het ook heel gevoelig aan.

Maar ik heb er nu dus de laatste dagen weer last van.

Na mijn miskraam heb ik in september een echo gehad, waar alles schoon was en er waren gen verklevingen of cystes te zien. Dus gewoon goed denk ik, maar toch zit ik er een beetje mee..

Herkent iemand dit?? Of weet iemand wat het kan zijn? Ik sta echt op het punt om naar de huisarts hiervoor te gaan, maar dan ben ik weer bang dat het gewoon iets normaals is.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je er elke maand 2 weken lang last van hebt vind ik dat wel iets om even met je huisarts te bespreken.
    Ik dnek niet aan iets ernstigs hoor, maar misschien heb je wel wat tegen de pijn nodig.

Mirjam

Deel Deze Pagina