Hoi Bloemetje, ik heb vannacht de wantjes omgedaan en ze heeft ze niet afgekeregen; zijn speciale krabwantjes voor dreumessen / kleuters met eczeem; er zit een touw / lint aan waarmee je ze om de handjes kan binden. Ms toch een idee voor jouw spruit? Mijn pittige dreumes (met een zeer grote kale plek op haar hoofd) krijgt ze niet af. Als je wilt weten hoe t er uitziet moet je even op allergiewinkel.nl kijken. Ms is t toch t proberen waard? Wijdoen t voorlopig alleen 's nachts tot ze eraan gewend is en dan ook tijden t slaapje overdag. Als wij erbij zijn zit ze nl niet meer aan de haren (ze zegt nee hawen...)
Mijn dochter wordt dan echt hysterisch en wil niet slapen, dus dat is helaas geen optie. Ik moet zeggen dat ik er bijna doorheen zit. Ik ben vooral bang dat ze dadelijk gepest gaat worden hiermee. Ik heb haar haartjes nu dus kort geknipt maar niet super kort en nu kan ze er aan 1 kant nog bij en dat doet ze dan ook. Ik vind het echt heel erg, ik vraag me af of ze er mee stopt. Soms doet ze het niet en soms wel. Zou ze er echt zo mee stoppen?? Ze is zo'n lief meisje en het doet me gewoon verdriet als ik naar haar kijk, ik snap het gewoon niet. Buiten dat heb ik ook nog steeds niet gezien terwijl ik vaak bij haar ga kijken als ze slaapt. Zou het echt zomaar ophouden en zal ik haar haartjes er toch helemaal afhalen?
Erg zeg dat je je er zo druk over maakt. Kan me wel voorstellen hoor; ik vind t bij mijn dochtertje ook een naar gezicht. Ik geloof trouwens niet dat kindjes elkaar hiermee pesten op deze leeftijd. Iris moest de 1e avond ook erg huilen toen de wantjes om gingen, maar is uiteindelijk wel gaan slapen. Gisteravond ging t prima, maar vanmo had ze ze eraf getrokken; iets strakker vastdoen dus. Ik vind het t belangrijkst dat ze ze omhoudt als ze in slaap valt (dan zit ze ook aan d'r haren) en dat doet ze. Verdere oplossing zou ik niet weten eigenlijk; ik hoop dat die wantjes helpen. We halen ze er ook echt niet af en we hadden al op een paar onrustige nachten gerekend, maar dat is gelukkigniet gebeurd. Maar ja; vlgs je banner ben je al uitgerekend, snap dat je dan geen zin hebt in die strijd.
Alle tips heb ik al geprobeerd, het werkt gewoon echt niet. Ik zie nu geen andere optie meer dan alle haartjes eraf te halen, dat heeft ze zelf al bijna gedaan trouwens. Ik word er gewoon verdrietig van, ik probeer maar te denken dat ik er niets aan kan doen. Maar ze had zo'n mooie krulletjes en staartjes. Er zijn ergere dingen natuurlijk. Een familielid van mijn man heeft het ook bij haar dochter gedaan en toen was het wel over. Ik ben alleen bang dat als de haartjes eraf zijn en ze groeien weer dat ze dan weer opnieuw begint. Heeft iemand dit weleens gedaan? Ik heb het wel van meer mensen gehoord dat als de haartjes eraf zijn ze het afleren. Het duurt toch zeker een half jaar voordat het weer een beetje op lengte is.
Hoi Hoi, Ik vind het stoer als je het doet!!! Ik kan het echt niet bij laura!!! Ik blijf hopen dat het vanzelf overgaat!
Zo stoer ben ik niet, want ik durf niet eens mee te gaan naar de kapper. Sowieso kan ik het nu echt niet aan, ik moet om de dag naar het ziekenhuis en misschien woensdag een inleiding. Dit erbij is eventjes te veel. Maar ik hoop gewoon dat het hierna over is, dat ik weer mooie staartjes kan maken. Ik ben ook bang dat ze dadelijk gepest gaat worden op de peuterspeelzaal, daar gaat ze in oktober dit jaar naar toe, of zouden ze hiervoor nog te jong zijn? Ze is 2 jaar. Ze is zo'n lieve, vrolijke meid. Ik vind het echt erg, terwijl er zoveel ergere dingen zijn dat realiseer ik me natuurlijk ook wel. Maar haar 'goeie' kant heeft ze ook bijna helemaal uitgetrokken.
Hoi, Ja haar haartjes zijn eraf Het viel mee bij de kapper, ik heb niet hoeven huilen . Het is nu gewoon kei kort, net als toen ze baby was. Er lag vanmorgen niets in haar bedje en vanmiddag ook niet, maar het lijkt me ook echt onmogelijk dat ze er nu nog aan kan trekken. Ik hoop echt (ik bid gewoon!!) dat als het weer gaat groeien dat ze er niet meer aan trekt!!!!!!!!!!! Ik heb wel een mail rondgestuurd naar familie en vrienden dat ze er niets van moeten zeggen tegen haar. Want dan denkt ze er weer aan, het beste is toch negeren heb ik het idee.
Hoi, Knap van je hoor!!! En ben blij dat je niet moest huilen!! Ik hoop idd dat het probleem hier mee weg is!!! Succes!!
Nu trekt ze er niet meer aan. Er liggen geen haartjes meer in bed, ik hoop dat als het weer lang is ze ook niet meer trekt!!
mijn vriend heeft dat vroeger ook gedaan, en zijn moeder heeft toen poppen met lange haren voor hem gekocht. Toen tork hij die haren bij die poppen uit. Ze nam hem later ook mee naar de winkel, en dan voelde hij aan het haar of het 'goed' was... Misschien dat dit jouw dochtertje ook kan helpen? Met mijn vriend is verder ook niks raars aan de hand
Er liggen nu wel wat rode haartjes van Sassa van het Zandkasteel in haar bed, dus misschien dat ze inderdaad bij haar aan de haartjes trekt nu.