Hallo allemaal, Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen. Drie maanden geleden ben ik gestopt met de pil en heb rond de 5e van deze maand 2x gemeenschap gehad. Nu is het al anderhalve week later en heb nog steeds last van afscheiding, witte vloeibare afscheiding. ook heb ik las van winderigheid en boeren, ogeblazen buik gehad en soms nog. Als ik in beweging ben heb ik soms gevoel dat er maagzuur omhoog stijgt. Slaap veel en heb erg veel last van dromen, voel me futloos. Vandaag steen koude handen en voeten. Ene keer veel trek ander keer heel vol gevoel. Heb idee dat mijn borsten iets voller zijn maar scheelt niet veel. Verder geen abnormale misselijkheid wat de meesten hebben en ook geen pijnlijke borsten. Zou dit tekens kunnen zijn van zwangerschap. Wil het namelijk graag weten. Heb idee dat ik mezelf gek zit te maken. Hopelijk hebben jullie antwoord op mijn vraag. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten van een meid 22jaar
Tja, het zou kunnen, maar het kan ook zijn dat je lijf je voor de gek houdt. Ik zou een test doen, dat is de enige manier om het zeker te weten! Wanneer zou je ongesteld moeten worden? Grts, Maartje
Ik ben het met Maartje eens dat testen het beste is. Je kan het beste testen wanneer je (1 dag, of langer) over tijd bent. Je kwalen kunnen ook komen van het 'ontpillen' zoals we dat hier vaak noemen. Die kwalen lijken namelijk erg op zwangerschap. Heel lastig, maar ik denk dat je niet veel keuze hebt. Veel succes meid!
Ik verwacht dat de 19e of 20e ongi moet worden. Vorige maand was de 20e begin van menstruatie en cycles die maand ervoor duurde ong. 30e dagen.
Laat je niet gek maken tot die tijd! Toen ik nog niet zwanger was heb ik ook een keer een maand gehad dat voor mijn gevoel alles erop wees dat ik zwanger was. Ik was zelfs overtijd. Toch hield mijn lichaam me gewoon voor de gek en werd ik uiteindelijk gewoon ongesteld. Ik was moe, had pijnlijke borsten, misselijk en obstipatie. Allemaal niet van het zwanger zijn dus! Succes met wachten. Maartje
Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik heb dit nog niet eerder gehad. Bedankt voor de reactie. Ben wel benieuwd als ik het wel of niet ben.
Welke verschijnselen heb je vaak na pilgebruik? Ik heb er nog niet eerder over gehoord namelijk. Kunnen jillie er mij iets meer over vertellen waar jullie last van hadden? Bedankt.
Mag ik vragen of het een geplande zwangerschap zou zijn? Als je het er niet over wilt hebben is het natuurlijk ook goed! Grts, Maartje
Gelukkig maar! Ik vroeg het omdat ik dan ook weet hoe ik moet reageren als je wel zwanger blijkt te zijn Wat betreft de klachten bij het ontpillen; dat is voor mij al drie jaar geleden, dus eerlijk gezegd staat dar me niet meer zo helder voor de geest. Ik hoor wel van veel meiden op dit forum dat het erg veel lijkt op de klachten van zwanger zijn. Opgeblazen gevoel, onregelmatige cyclus, zere borsten, moe, misselijk enz. Misschien kan je een topic hierover terug vinden met de zoekfunctie. Ik weet zeker dat ze er wel zijn. Succes!
Jah Ik ga het zeker opzoeken. Ik heb volgens mij geen onregelmatige cycles. Maar zoals je beschrijfd opgeblazen gevoel met daarbij winderigheid en boeren wel. Vaginale afscheiding (veel) wat ik normaail na de ovulatie niet heb. Gevoel dat borsten voller zijn, veel plassen, moe (futloos). Verschillend eetpatroon, ene keer veel trek ander keer gevoel alsof ik vol ben. Vandaag heel koud (weet niet als het een verschijnsel kan zijn) aan handen en voeten. Wazig zien (weet niet als het wat mee te maken kan hebben). Ander slaappatroon, veel dromen en niet wakker kunnen worden. Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor de reactie's en ik wacht het af.
Ja, dat zijn inderdaad van die symptomen die bij beiden kunnen passen. Het wordt dus echt wachten op de test. Laat je wel ff weten wat het is geworden?! Grts Maartje
Hallo, Ik wete nog niet als ik het ben maar heb een vraag. Ik zie verandering aan mijn borsten witte puntjes, doet geen pijn. Ik las iets over vocht uit tepel. En meende dat ik dat paar dagen terug heb gehad. Nu drukte ik op mijn borst en kwam heel iets witachtig vloeistof uit mijn rechterborst en links doorzichtig geen kleur. Kan dat een teken zijn of kan dat ook bij ontpillen? Grag hoor ik wat meer maak me toch zorgen.
Hallo, Ik heb vandaag een test gedaan van de apotheek en ja hoor een tweede streepje, wel licht roze. Ik bellen met klantenservice van als ik er zeker kan zijn over de test. En ze zeiden je bent zeker weten zwanger zelfs als een vaag streepje is. Vanmiddag positief getest. Ik blij.
Ondanks dat het nog niet helemaal gepland was,toch heel erg gefeliciteerd!Geniet ervan! Loess al getest?Zie dat je 1 dag overtijd bent!Succes!
Gefeliciteerd Angelke, ben heel blij voor je . Ik heb vandaag voor de zekerheid weer een test gedaan nog steeds vaag streepje. Dokter gebeld en die gaf aan doe eind volgende weer een test en als die positief is neem dan contact met on saf. Wachten duurt nu ineens heel lang. Ik hoop dat alles goed is.