hallo allemaal... ik heb vanmiddag rond 5 uur getest want heb meerdere symptonen waarvan ik dacht zwanger te zijn...maar de test gaf negatief aan!ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus dus ben nog niet overtijd maar kon niet meer wachten en toch een test gedaan...nu merkte ik sinds vanmorgen erg op dat ik over me borstbeen en me borsten enorme blauwe aders heb lopen wat ik echt nog nooit heb gehad...mijn borsten zijn ook branderig kweet niet of dit bij een zwangerschap kan horen maar goed test was negatief dus dan moet ik er maar vanuit gaan dat ik dus niet zwanger ben,of heb ik te vroeg getest eingelijk wel maar ik had de gedachte als ik zwanger ben dan moet ie nu ook al wel aangeven wil graag jullie mening hierover horen wat jullie daarvan vinden of ik te vroeg heb getest en het alsnog positief zou kunnen worden? het is bij ons niet vanzelfsprekend dat wij zo zwanger raken want we zijn al 4 jaar bezig met isci en al en is 3 keer fout gegaan en vorig jaar juni was ik wel spontaan zwanger geraakt.....maar liep uit in een miskraam helaas!dus we hopen het zo maar ja men kan je niet zwanger praten he helaas maar heb nog steeds erg het gevoel alleen geef ik nu wel die hoop op ivm de negatieve test. liefs en groetjes een erg onzekere RR
Wat vervelend dat julie al zo lang bezig zijn! Ik kan me voorstellen dat je dan bij bepaalde verschijnselen van je lichaam je nieuwsgierigheid niet meer kunt bedwingen en een test doet. Zoals je zelf al aangeeft, heb je voor je NOD getest. Ik zou proberen te wachten tot je NOD en dan nog een keetje testen. Ik duim voor jullie dat 't raak is!
hallo... bedankt voor jullie reacties...ja geeft de clear blue pas laat aan?ooh ja dat wist ik namelijk niet want normaal gesproken test ik eigenmerk van de c1000 of van kruidvat of trekpleister maar dacht nu doe ik eens een andere maar gaf dus niks aan...maar mijn ongie is er nog steeds niet en hopelijk komt die ook niet meer...want heb nog steeds het gevoel zwanger te kunnen zijn dus elke dag dat ik geen bloedingen krijg ben ik al blij maar goed dan nog zegt het weining maar ik wacht tot dinsdag als ik dan nog niet ongie ben ga ik dan wel een andere test halen en wat is dan het beste wat raden jullie mij voor test aan? liefs RR
nou moet ik zeggen dat ik echt net 4 weken zwanger was en bij mij de test gewoon positief was van clear bleu!
hey loes jij ook nog geen posi test en ook geen duivels? Zit hier in hetzelfde schuitje (allebei de tests negatief vanmorgen) Waar blijven die verrekte krengen? Ik wil verder met de volgende ronde! Succes iedereen!
testte eerst ook negatief... zelfs met een test van deze site.. drie dagen later testte ik positief... dus.. ff wachten nog denk ik..
Hey RR: Heb je inmiddels nog een test gedaan of nog niet? Ik heb zelf die van kruidvat gebruikt want daar had ik goede verhalen over gehoord. De vorige keer heb je op dag 24 getest, hoe lang is je cyclus normaal gesproken? Ik zou als ik jou was wachten tot je NOD en een paar dagen na je NOD gaan testen. Succes! Groetjes Miep