onzekerheid tijdens zwangerschap

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Tonneke, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik ben nu 8w en 2d zwanger. Vorige week heb ik een echo gehad en alles was goed , hartje klopte goed en volgens de Gyn was de kans op een miskraam nu erg klein.

Toch blijft er altijd een onzekerheid ontstaan of het wel goed gaat. Ik ga dan ook weer dingen lezen hier op het forum over miskramen wat ik ook eigenlijk niet moet doen.

Wordt onzekerheid tijdens je zwangerschap versterkt door je hormonen? Hoe kan ik nu al van mijn zwangerschap genieten?
    Voor mijn gevoel zit alles goed...

Liefs Tonneke

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Tonneke,

onzekerheid hoort erbij in de eerste fase, het is ook erg spannend allemaal! Probeer inderdaad niet teveel bezig te zijn met alles wat mis kan gaan en daar ook niet over te lezen, je bent nu ook gevoeliger door de hormonen voor dat soort informatie, dat grijpt je enorm aan! Het ziet er bij jou allemaal heel gunstig uit, dus probeer te genieten! Als dat nog niet helemaal lukt geeft dat niet, dat komt nog wel verderop. Maar om jezelf te bemoedigen kun je vast een leuk rompertje of sokjes kopen ofzo! Als je vragen hebt hoor ik het wel, goede zwangerschap gewenst.

Mirjam

Deel Deze Pagina