wij hebben hier ook een lekkere laatbloeier Gemakzuchtig zoals ze het hier op het cb noemen.. haha.. Onze man nu goed rollen van rug naar buik en weer terug! Zitten in de kinderstoel en op schoot gaat goed.. zelfstandig zitten is nog wat wiebelig.. Kan al wel heel goed zijn hoofd omhoog houden.. Maar tijgeren/kruipen?? in nog geen velde of wegen te bekennen hahaha.. we wachten af!
cb kijkt niet naar wat de gemiddelde babies doen, maar juist wat de meeste babies kunnen doen, dan bedoelen ze de 90% van de babies.
Ik vind normaal echt: ieder kindje doet het op zijn eigen tempo. Maar dit klinkt voor mij wel een klein beetje zorgelijk. Ik zou er dus ook zeker naar laten kijken (kinderarts, fysio). Ben je er vandaag geweest?
Hehe, even tijd om te reageren De kinderarts vind hem inderdaad wat traag, maar maakte zich niet direct zorgen. Mede omdat hij een maandje te vroeg geboren is en we nogal wat ellende achter de rug hebben (hersenvliesontsteking, KMEA ed) denkt ze dat hij gewoon wat later is met zijn ontwikkeling. We hebben wel een verwijzing gekregen voor de kinderfysiotherapeut zodat het wel in de gaten gehouden wordt. bedankt voor jullie medeleven!
Hey Anne, fijn dat je je enigsinds geen zorgen hoeft te maken en een kinderfysio kan je echt heel goed helpen ik weet niet of je in de buurt van Rdam woont anders kan ik je er nog 1 aanraden ook Hier komt ze thuis je kunt vragen of de fysio ook bij jou thuis kan komen is wel heel makkelijk dan kunnen ze je de oefeningen voor doen met je eigen materiaal en je adviseren hoe je hem beter kunt stimuleren in de box ofzo....succes met de kleine man en hou ons(mij) op de hoogte!
Ha, Goed om te horen. Ja, als hij inderdaad een maand te vroeg was en al een en ander heeft gehad, dat zal vast wel schelen. Goed dat je naar de fysio gaat. Succes!